Kedves Blogolvasó Publikum!

A hétvégén sor került az immáron egyesített kosborcsapat legújabb kongresszusára Novákéknál. Napirendi pontok voltak: a közeljövőben megejtendő pilisi túra megtervezése, előfizetés a Botanical Journal of the Linnean Societyre (szerencsére a fúzió miatt ez már nem jelenthet nekünk problémát), illetve a kongresszus végén csaptunk egy kis hacacárét, mivel hogy kedves tagtársunk, Novák "Josh The Killer" József most ünnepelte születése napját.

Nem csupán a kosborcsapatot látta vendégül Josh barátunk, hanem ott voltak kedves rokonai is Heves megyéből, talán még emlékeztek rájuk: Tóthék. De talán jobban beugrik, ha azt mondom: Cigiék. Én egy kicsit kínosan éreztem magam, mivel eszembe jutott, hogy dobott ki bennünket anno a házából Cigi, akarom mondani Tóth úr, mivel tájékozatlanságom miatt véletlenül a ragadványnevén szólítottam őt. De úgy tűnt, ő már rég szemet hunyt a régi sérelem felett, mivel kedélyesen parolázott velem.

-- Kóstold meg, ecsém, ezt a disznósajtot! -- nyomott a kezembe egy karéjjal.

Cigi anyó, a kedves nagymama is eljött, aki (ha emlékeztek még) kedves történettel örvendeztetett meg bennünket, mikor nála jártunk. Most két pofára falta a túrós lepényt, miközben kortyintott egyet-egyet a kisüstiből.

-- Ez ám az ital! Nem a diétás kóla! -- adott hangot tetszésének.

Josh is osztotta véleményét, és elmesélte, hogy ő már születése óta élvezheti a Tóth-féle házipálinka áldását.

-- Sőt, már a születésed előtt -- mondta Novákné. -- Egész életemben nem ittam, csak akkor kívántam meg, mikor veled voltam terhes!

-- Hát ez azért túlzás -- jegyeztem meg.

-- Nem oda Buda! -- rázta fejét Josh. -- Mikor még pulya voltam, szóval olyan csecsszopó, és úgy óbégattam, mint a fába szorult féreg, Cigi anyó pálinkás kenyeret dugott a számba. Aludtam is tőle, mint a huzat!

-- Meg is látszik rajtad -- szaladt ki a számon, utalván ezzel Josh nem túl fényes értelmi képességére. Miszerint sütnivalóját tönkretette az égetett szesz.

Kedélyesen elbeszélgettünk, elmeséltem a Novák-, illetve Tóth családnak néhány fizikaórán történt vicces esetet, melyek hallatán az egész kompánia jobbra-balra dűlt a nevetéstől. Szóval kellemes kis nap volt.

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

a BME mérnök-fizikus szakának VI. éves hallgatója

 

Szólj hozzá!

Címkék: josh

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr112330436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása