Drága Olvasóim!

Az utóbbi időkben hanyagoltam digitális diáriumom vezetését. Lehet, hogy ez a jövőben is így lesz, mivel igencsak megsokasodtak a dolgaim. Tudnotok kell, hogy a fúzió óta ideiglenes elnök vagyok, és januárban sor kerül majd a választásokra, amelyeket szeretnék megnyerni. Ezért aztán sokat gondolkodom a megfelelő stratégián, olykor még Bene Róberttel is egyeztetek. Ismeritek a mondást, több szem többet lát.

Elfoglaltságot jelent számomra Klotild is, akivel ismét egy pár vagyunk. Minden nap elmegyek hozzá és fizikaórán történt vicces esetekkel szórakoztatom. Mondhatom, csuda jól mulatunk! Csodálatos teremtés, akinek ráadásul kiváló humorérzéke is van, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy az egyik történetemen úgy nevetett, hogy majdnem ledöntötte a ládafiáról a miskakancsót.

Az elmúlt időszaknak más eseményei is voltak, így például összefutottam Hajnalkával, aki közölte, hogy bár ismét megpróbálta, most már végleges, hogy nem fut együtt a minden szempontból tökéletes Töhötömmel, mert kiderült róla, hogy egyszerre két vasat (Fe) tartott a tűzbe, és miközben Hajnit bolondította, várta őt a kedvese, az alaszkai tanulmányúton lévő Bea. Amikor ez Hajnalka tudomására jutott, irtózatos patáliát csapott, és könnyek között rohant el. Az utcán szaladt, és úgy érezte, nem bírja ép ésszel elviselni - idézet következik: - "hogy ilyen szerencsétlen ő a szerelemben". Azt gondolta, bújára jól esnék egy kis szeszes ital, így hát betért a legközelebbi vendéglátóipari egységbe, amely történetesen egy rockkocsma volt. Az emberek nem művelődni jártak ide, hanem alkoholos italokat fogyasztani, ráadásul lehetett mindenféle rockos kiegészítőket (pl. nirvánás öngyújtó) is venni. Ahogy egyre-másra gurította le a seritalokat, eszébe jutott Ádám, és úgy döntött, felhívja. Kért is egy tantuszt, és csörgött neki, kiadván magából minden felgyülemlett érzést, bevallotta legtitkosabb érzelmeit és azt is, hogy csak azért jött össze másodjára Töhötömmel, hogy őt (ti. Ádámot) feledni tudja. Hogy hogyan reagált minderre Ádám, arról nem tudott beszámolni
, mivel éppen indult a vonatom Pécsre, így nem hallgathattam tovább az áradozásait. Amint viszont megtudok valamit, kedves Olvasók, megígérem, beszámolok róla Nektek.

Amikor hazaértem, a buszmegállóban Jutka nénivel, a postásunkkal futottam össze, akitől megtudtam, hogy a fia rendőrségi ügybe keveredett. Ejha - gondoltam magamban és még füttyentettem is hozzá. Jutka néni sokat panaszkodott, és utóbb azzal vált el tőlem, hogy jött a nevemre levél, így ha már összefutunk, átadja nekem. Majd megállt bennem az ütő, amikor megláttam a kissé gyűrött, viseletes borítékot. A feladó ugyanis nem volt más, mint Gunda!!!!

Ennek az álnok némbernek rengeteg súlyos bűn terheli a lelkét, de legfőképp az, hogy aljas módon átvette és lezüllesztés céljából sokáig vezette elektronikus naplóm. Bár utána Bulgáriába ment, hogy apácaként vezekeljen és egy avar támadásban életetét vesztette -- nincsen okom őtet gyászolni --, úgy látszik halála előtt még postára adott egy levelet. Mit akarhat vele? Vajon mit írhatott? Alig tudtam tűrtőztetni magam, hogy ne Jutka néni előtt bontsam fel a küldeményt. Amint hazaértem, rohantam is a szobámba, hogy elolvassam. Majdnem fellöktem a nálunk tartózkodó fatért, aki örömmel újságolta, hogy az iskolaigazgató megvette a Pipitér című akvarelljét. Gondolhatjátok, mennyire érdekelt mindez!

A levelet feltéptem, és mohón olvasni kezdtem. Az írás tartalmát itt most nem ismertetem, de elég szerintem hozzá annyi, hogy igencsak ártó szándékkal írtódott, és célpontja nem más volt, mint szerelmem: Klotild. Gunda őrületét ismerve egy legyintéssel elintézhettem volna az egész ocsmány rágalmat, de sajnos utalt olyan körülményekre, amelyek nyomán világossá vált, Klotild múltja súlyos titkokat rejt.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr992459364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rókakígyó 2010.11.21. 19:50:30

Mikorra belejöttem már vége is lett. Mikor lesz folytatás? Túl sok nő van az életedben, Gyuszi!

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2011.03.16. 19:17:04

Kedves Kommentelő @ceve: !

Átböngésztem az oldalt. Kérdésedre válaszolva: nem, nem rendelkezem sem Zsófia, sem Egyeki-Szabó Tamás, sem penig Iratkapocs Arisztid nevű unokatestvérekkel. Remélem, kielégítő volt a válaszom.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
süti beállítások módosítása