Kedves Olvasók!

Sokszor vádoltak engem azzal a képtelenséggel, hogy kockafejű vagyok. Bizonyítandó ennek az ellenkezőjét számtalanszor felemlegettem már érdeklődésemet a csillagászat, valamint a botanika iránt. Sokaknak azonban ez sem volt elég. Úgy döntöttem, végső csapást mérek a kétkedőkre, és közlöm egy gimnazista korombeli verselemzésemet. Remélem, ez már senkiben nem hagy kétséget afelől, milyen sokoldalú személyiség is vagyok.

„Bugyuta akusztikai szerzsám: amely szomorúságot kifejező audió információkat imitál, szimulánsként utánozza egy elterjedt patás indulatos hangját, illetve... nos... búg. Nagy átlagsebességgel haladjon azon személy, mely identitásnak nincs szőlő megerjesztéséből nyert alkoholtartalmú itala. Eme része az anyagi valóságnak, hívjuk az egyszerűség kedvéért mondjuk cosX-nek, nem rendelkezik gerjeszthető elektronokkal, így nem veri vissza a fotoplazmát...”

Talán ez a rövid részlet is kifejező volt.

Maradok tisztelettel:
ifj. Farkas Gyula,
okleveles mérnök-fizikus

1 komment

Címkék: egyeb

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr143083306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rókakígyó 2011.07.23. 16:28:34

Hát Gyuszi! Te biztos nem helyi hülye vagy. Már azt hittem örökre eltűntél a balfenéken, de egy fizikushallgató kitartásával tértél vissza a fölöslegesen blogolók népes táborába. Grat az írásokhoz!
süti beállítások módosítása