Kedves Blogolvasók,

reagálván az egyik kommentelő kérdésére: valóban félreértésre ad okot a bemutatkozásom, miszerint komoly gyűjteményem van a Mátrában fellelhető kosborokból. A pontatlan megfogalmazásnak köszönhetően joggal merülhet fel a vád az olvasókban, hogy én le szoktam szaggatni eme csodás növényeket. Az ilyenfajta tévképzeteket eloszlatandó hívom most fel a tisztelt publikum figyelmét, hogy a kosborgyűjtő túráinkon fényképeket készítünk a növényekről, nem pedig letépjük őket. Az már más kérdés, hogy odahaza valóban nevelek kosborokat, melyeket külföldről rendelt virágmagokból keltettem ki, ezekből pedig csak egyszer szakítottam, amikor Piroskának csokrétát vittem a rendez-vous-ra. Remélem, sikerült megnyugtatnom a kedves növényvédő olvasóimat: ne aggódjanak, nálam lelkiismeretesebb növényvédő aligha terem e Föld hátán.

Maradok tisztelettel:

ifj. Farkas Gyula

3 komment

Címkék: maganelet

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr93892825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Razi 2007.05.24. 13:03:58

te kelted ki őket?!? talán rájuk ülsz vagy mi???

suexID · http://blog.suexid.hu 2007.05.24. 14:04:17

Most megnyugtattál drága Gyulám, pedig már kezdtem azt hinni, hogy te is szívtelen és gaz kihasználója vagy a természetnek. De kellemesen csalódtam benned, hogy mindössze a szeretet lyány szívének oly kedves csokrétájához szakajtottál egyet eme remek növényből.

proper 2007.05.25. 17:37:20

Kedves Gyula! Javaslom, tegyél fel egy rövid videót magadra valami videómegosztóra, úgy talán kevesebben kételkednének a létezésedben. Ráadásul nem is állna semmiből. Megmutathatnád a kosborokat is a szobádban például...
süti beállítások módosítása