Bene Robi 2008.01.09. 09:48

Szilveszter I.

Kedves ifj. Farkas Gyula blogját olvasó közönség!

Itt Bene Róbert, a BME fizika (BSc) szakának I. éves hallgatója posztol. Adós vagyok még annak leírásával, hogyan köszöntöttem az újesztendőt, ezért mostani posztomban erről fogok írni. Odahaza engedélyt kértem, hogy ezúttal távol maradhassak a családi kabaré- és esztrádnézésről, mivel barátaimmal érdekes kísérletet fogunk végrehajtani a kollégiumban. Később véletlenül megütötte a fülemet anya megjegyzése, aki épp a nővérével telefonált: azt ecsetelte, milyen jó, hogy még szilveszterkor is tanulok, sőt a kísérlet valószínűleg átcsúszik 1-jére is, márpedig a babona szerint amit az újesztendő első napján csinálunk, azt fogjuk tenni egész évben...!

31-én ebéd után boldog új évet kívánva családtagjaimnak, nekiálltam szedelődzködni. Már indulófélben voltam, amikor az utolsó pillanatban apa rám tukmált egy üveg pezsgőt, mondván, hogy mégsem szilveszter a szilveszter koccintás nélkül.

De arról, mi minden történt ezen a különös szilveszteren, melyen táncolt a hóember... arról a következő bejegyzésből értesülhet az olvasó.

Üdvözlettel:
ifj. Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr70892934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása