Kedves Blogolvasók!

Jól kapaszkodjatok meg! Olyat hallotok, amit eddig még nem! Meg kell vallanom, először magam sem hittem a fülemnek, de Ferenczyné asszony (aki nem mellesleg díszdoktor, ugyebár) is megerősítette: nem hallucináltam, itt tényleg nagy baklövés történt!

Skolasztikámat a nálunk töltött nyaralásból én magam kísértem fel székesfővárosunkba. Nem a teljes önzetlenség cselekedtette ezt velem, hiszen nekem is kezdetét vette a tanév. Immár a BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója lettem.

ő sajnos egy negatív figúraFerenczy úr szívélyesen beinvitált, de a kellemes hangulat hamar szertefoszlott, mikor értesülni volt kénytelen lánya pályamódosítási terveiről. El is vonultak lányával a dolgozószoba szentélyébe, ahol annyi frappáns gondolat pattant ki a nagyérdemű fizikus fejéből. Én pedig Ferenczynével a televíziót bámultam. Mikor vége lett a Dallasnak (Ferenczyné roppant érdeklődést mutat a Barnes és Ewing család viszálya iránt), az RTL klubra kapcsolt, ahol is a Fókusz című műsor ment.

Itt hangzott el az ominózus marhaság! A téma a szarvasgomba volt, és nem mást kérdeztek ki, mint egy gombaszakértőt. Ő állította ezt: a szarvasgomba nem étkezési gomba, hanem fűszernövény. Ekkora tájékozatlanságot! Komolyan mondom, a rekamié kárpitját kapartam nevettemben. Ennek a csókának annyira mindegy lenne, hogy gomba vagy növény? És még ő nevezi magát gombaszakértőnek!

Jókedvünket Ferenczy úr zavarta meg, aki nejét is a dolgozószobába rendelte. Én pedig -– nem találván jobb elfoglaltságot –- leültem a családi számítógéphez, és képernyőre vetettem ezt a történetet. Jól tettem, igaz-e?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr23892990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiba 2008.09.16. 22:08:32

Mi az hogy! Nagyon is!!
süti beállítások módosítása