Nyájas Olvasóim!

Olyan vicces esettel találkoztam, amelynek hatására éjszaka a fejemre kellett szorítanom a kispárnát, hogy Peti szobatársam hangos kacagásomtól aludni tudjon. Történt ugyanis, hogy Skolasztikám kiselejtezett iratait átvizsgálván mókás esetre bukkantam. (Megjegyzendő, hogy Suli még a Fizikus Közlöny előfizetését is lemondta Ferenczy úr tajtékzása közepette, és helyette a Cosmóra fizetett elő -- ez a lány tényleg komolyan veszi a művelődésszervező szakra történő felkészülést!) Kérdezhetitek, hogy miért adtam guberálásra a fejem? Mi sem egyszerűbb annál: abban remMinő botorság!énykedtem, hátha valami tréflit találok. Reményeim nem csaltak meg! Történt, hogy a 10. oldal környékén (a szívecskékbe írt Doppler-ábrák alatt) erre a gyöngyszemre bukkantam:

Az an = (n4 + 2n3)1/2 – (n4 – 5n3)1/2 → ∞ feladatot a speciális mentőelv alapján próbálta megoldani. Hát hallottatok már ekkora botorságot? Nem csoda, hogy nem vergődött zöldágra: ott ugyanis a rendőrelv használandó! Suli, Suli: gondolom, te már a tűzoltóelv megjelenését is várod!

Gondolom, már Ti is bruhaházni kezdtetek, bevallom, én sem tettem másként! Mikor Skolasztikámnak is felhívtam figyelmét erre a banális bakira, ő csak ajakbiggyesztéssel replikázott. Mondtam is neki, hogy aki ily balga, annak tényleg semmi keresnivalója a BME patinás épületében! Talán Ti sem csudálkoztok azonban, hogy kedvesem nem derült: az utóbbi hetekben minden humorérzékét elvesztette.

Ti azért viccesnek találjátok, ugye?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr47892994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiba 2008.09.16. 22:05:30

an = (n4 + 2n3)1/2 – (n4 – 5n3)1/2 → ∞ a speciális mentőötlettel??? BRUHAHAHAHA Hidd el Gyula jobban jártál a szakítással! Bocsánat, ha esetleg helyesírási hibát vétek, de folyamatosan rángatózom anevetésétől és a látásom is korlátoztt a kicsorduló könnyeimtől.
süti beállítások módosítása