Nyájas olvasóim!

Még álmomban sem gondoltam volna, hogy az élet ilyen szép lehet! Az már csak hab a tortán, hogy fonnyadásnak indult szittyómat sikerült rendbe hoznom, ennél még sokkal jobb dolgok is történtek. Egyrészt: már csak néhány nap választ el attól, hogy kezeim között tartsam a Csapody-féle albumot. Miki egyszerűen nem mondhat nemet, és ha esetleg az album megsemmisítésével kísérletezne, a plakátok akkor is kikerülnek Delinke gymnasiumába.


No, de a mostani bejegyzés nem erről fog ám szólni, hanem bizony arról, hogy újabb kellemetlen frátertől sikerült megszabadulnom. Igaz, az események folyásában némi zavar keletkezett, de erélyes fellépésem végül mindent rendbe hozott. Most olvashatjátok, kedves olvasók, Josh kizárásának történetét.

Tegnap estére kosborcsapat-konferenciát hívtunk össze, melyen Juli sajnálatos módon nem tudott részt venni. Igazság szerint örülök, hogy inkább a nagymamájának segít ablakot pucolni, semmint hogy a gyűlésen Josh védelmével töltené az idejét. Késve érkezett továbbá Poszáta, de az új tagok hiánytalanul megjelentek, egyedül Veres Andrást kellett felszólítanom, hogy ugyan távolítsa már el a fejéről a sapkát. Hiába no, katonaember!

-- Az ülést megnyitom! -- csapkodtam kalapácsommal a himnuszunk elhangzása után, majd előadtam az éves beszámolót. Kidomborítottam a tényt, miszerint a csapat történetének legnagyobb kibővítését érte meg.

Poszáta erre hangosan tapsolni kezdett, de én leintettem, hogy ennek még nincs itt az ideje.


-- Sajnos én nem csatlakozhatom a tapsolókhoz -- mondtam színészi pátosszal --, mert a tagok bevonása egyúttal azt is jelentette, hogy a viszály magvai hintettek el csapatunkban. Kezemben van egy bizalmatlansági indítvány!


A lap meglebegtetése döbbent, feszült csendet teremtett a csapat körében.

-- Mi-cso-da? .- kérdezte hüledezve Poszáta. (Ezt nevezem komikusi mesterségnek!)

-- Az egyik tag indítványozta Josh kizárását, aki -- ez áll a vádiratban -- bomlasztó viselkedésével, elégtelen szaktudásával az ellenség malmára hajtotta a vizet (H2O). Az indítvány szavazásra bocsátja Josh kizárásának kérdését.

-- Hát én mindjárt elájulok -- kapott a fejéhez Poszáta kifejezendő az események rendkívülisége felett érzett megdöbbenését.

Josh csak bambult, mint a tejbetök.

-- Szavazásra felkészülni! -- vezényeltem -- Ki szavaz amellett, hogy Novák Józsefet elégtelen teljesítménye nyomán kizárjuk a csapatból?

Az újoncok egytől egyig a kizárás mellett tették le a voskukat. Én és Poszáta kevesek voltunk Josh megmentéséhez. Szegény Józsi lógó orral távozott. Én azért a nyomába eredtem, és elkaptam a karját:

--  Josh, még semmi sincs veszve -- mondtam.

-- Nekem nagyon úgy áll a széna -- válaszolt elszontyolodva -- De há én úgy szeretek csatangolni az erdőben. Most mihez kezdjek? Álljak be talán a galád Mikiéhez?

Ez a lehetőség nagyon megrémisztett. Hiába az óramű pontossággal kidolgozott terv, úgy látszik Josht mégis sikerült  az áruló B. Miklós seregébe taszítani. Valamit azonnal ki kellett találnom:

-- Javaslom, fellebbezz! Jövő héten titkos ülést hívtam össze, amin csak a régi tagok lesznek ott. Meg fogjuk változtatni az alkotmányunk, és az új tagok szavazata csak felet ér majd. Nem hagyom, hogy az újoncok így kiszavazzanak mást is, mint téged. De addig is, azt javaslom, add be a fellebbezést. Az alkotmány tartalmazni fogja, hogy különleges elnöki jogköröm révén visszavehetlek majd a csapatba.

-- Hát jó -- dünnyögött Josh, azzal eloldalgott.

Én pedig megkönnyebbültem néztem, amint behemót alakja eltűnik az éjszakában.

Jól helytálltam, ugye?

Üdv:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr35893025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiba 2008.11.21. 19:22:46

Mosta akkor kavarja, vagy nem kavarja?
süti beállítások módosítása