Kedves Blogolvasóim!

Olyan vicces történetet fogok most megosztani Veletek, melynek olvastán kettéáll a fületek! Képzeljétek, éppen a diákrohasztóba igyekeztem a gépvakondon, ahol helyet foglalt pár göde, repülő zsírbüfé és hüpe is (legalábbis sóderük alapján eléggé annak tűntek). A jegymen éppen lekezelte a jegyem, amikor hirtelen akkorát fékezett a jármű, hogy a mellettem álló öreg hölgy kosarából cigányútra ment a meggy. Segítettem összeszedni neki, amikor is észrevettem, hogy régi kedves ismerőssel állok szembe: a Kareszék házában szolgálatot teljesítő vici volt az (akivel -- mint emlékeztek -- kellemes szilveszterestét töltöttem együtt).

-- Jó napot, asszonyom. Hogy szolgál a kedves egészsége? -- érdeklődtem realizálván az ismeretséget.

-- Jaj, fiacskám, ne is kérdezd! Tegnap délután éppen hogy feltettem főni a kisdobosgombócot, egyszer sem volt nyugovásom, mert egész délután kongatyázgattak a csimbókok!

-- Miiii-csoooo-daaaa??? -- érdeklődtem.

-- Jaj, hát tudja, amikor a diákok hunczutságból becsengetnek a házmesterekhez!

-- Ahá, értem.

És tovább beszélgettünk. Egyszer csak mennem kellett, de otthagytam egy tel. számot mint barát. És a vici úgy érezte: én is csak egy barát vagyok.

Megérkeztem hát a kóterba, ahol a fuszulukások már javában bagóztak. Köztük pl. Hajnalka.exe, Kristóf is nagyban magolta a mapit. Csak szobatársam, Sz. Peti volt fancsali.

-- Hát téged meg mi lelt, pupák? Mért nem készülsz ábrisra? Úgy hallottam, nagy temetőcsősz az öreg prof!

-- Hagyd el! -- legyintett Péter. -- Sajnos digitális technikából csulit kaptam!

-- Ajaj, öregem, beponáltunk, beponáltunk? -- szellemeskedtem, hogy stílszerű legyek (digitális technikáról lévén szó).

Az egész kollégium egy emberként kezdett nevetni. Még a Dunavadász Szabó Lajcsi is majd lenyelte a tüdőropit, a géppisztollyal szaporított Tank Aranka pedig legurult nevettében a másodikról. Én csak ennyit mondtam a poenra feltéve a pontot:

-- Petikém, hogy te micsoda egy gimpli vagy!

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr931165863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.06.05. 22:21:42

Én egyre nehezebben igazodom ki ezen a Hajnalkán. Egyszer Zsolt, egyszer Kristóf, egyszer meg a lemezárusnak öltözött Poszáta. Azt mondják az ilyenre mifelénk, hogy nagy étvágyú.
süti beállítások módosítása