Kedves Blogolvasók!

Hogy mik meg nem történnek, azt talán még ti sem tudjátok kitalálni, nyájas olvasóim! A blogszünet alatt ugyanis eléggé el nem ítélhető módon hanyagoltam a kosborcsapat ügyeit is. Márpedig ez olyan terület, ami mindig ad munkát az embernek. Talán emlékeztek, miként szakadt 2008 februárjában két részre a csapatunk, és hogy milyen hősiesen küzdöttem, hogy bizonyítsam, a mi csapatunké az egyedül helyes út. Az ellenség galád cselvetéseivel is felvettem a harcot, már amennyire erőmből telt. És aztán kiderült, kígyót melengettem a keblemen, mivel Veres András zendülést szervezett ellenem. Ezt 2009 júliusában még sikerült leverni, azóta viszont -- főként pedig a Csapody-album ismételt elvesztése óta -- igen rendezetlenül áll a csapat szénája.

Új ülést hívtam hát össze, amelyen Bandi és Josh is megjelentek, valamint a kriptotag Poszáta is. Poszáta főiskolai elfoglaltságaira hivatozva jelezte, hogy nem tudja ellátni jegyzői feladatait, így azokat készséggel másra testálná. Nem örültem ennek a fejeménynek, mivel amióta absztinens, Róbertünk kiváló munkaerő. De csak kellett valaki a helyére. Hogy nézne ki az, hogyha én, az elnök skribálnék minden egyes elhangzott szót? Bandi nem ért az írógéphez, Josh pedig szintén elfogalt. Úgy látszott, oda érkeztünk, ahol a part szakadt. Már-már úrrá lett rajtunk a teljes csüggedés, amikor a derék Josh cimboránknak eszébe jutott a mentőötlet:

-- Van ám énnékem egy húgocskám, bizonyos Nusi! Ha megválasztjuk csendestársnak, biztos szívesen gépel, mivel a vőlegénye, Fülöp épp Montenegróban hadgyakorlatozik.

Ez ám a pompás idea! Mindahányan csak ott voltunk, tapssal jutalmaztuk Josh barátunk éleseszűségét. Úgyis hiányzott már egy kis női melegség a kosborcsapatba, mely a rebellisek kizárása óta csak hímnemű egyedekből állott. Ahogy ezen méláztam, eszembe jutott, hogy volt ám nekünk még női tagunk a régi időkben. Úgy hívták, hogy Juli. De ő galád módon az ellenség szolgálatába állt... vajon mi lehet azóta vele. Ti tudtok róla valamit, kedves olvasók?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr811576669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HeartExpress 2009.12.08. 10:29:33

Pofám leszakad, hogy még vannak ilyen modoroskodó arcok :D
süti beállítások módosítása