Igen kedves, szeretett Blogolvasóim!

Bizony-bizony, zajlik mostanság az élet. Természetesen nem azért posztolok ritkábban, mert a BME-n megkezdődött a vizsgaidőszak, hiszen tudhatjátok, hogy én itt 0 tanulással is ötös vagyok. Hanem azért, mert kosbortúracsapatom végre ismét aktív!

Volt itt néhány vihar, ami megtépázott bennünket, de azt hiszem, mára már elvonulni látszik a vész. Sőt, olyan kecsegtető fordulatot vett a kosborcsapatom élete, hogy végre komoly esélyem van visszaszerezni a hőn állított Csapody-albumot is.

Tudnivaló ugyanis (ezt még a leggödébb gödék is tudják), hogy a híres növényrajzolónő éppen 25 évvel ezelőtt hunyt el. Emlékére kiállítást rendeznek a jeles hölgy hagyatékából. Természetesen csapatommal mi is tiszteletünket tesszük a rendezvényen.

Na, mármost: a galád B. Miklós bitorolja a hölgy hagyatékát képező, dedikált albumot. Azt eszeltem ki, hogy ráveszem Miklóst arra, hogy albumát kiállítassa, majd amikor a kiállítás végeztével visszaadják az albumot, akkor a kosborcsapata nevében én fogom átvenni. Ezzel végre ismét visszakerül hozzám ez az engem megillető kincs!

Zseniális ötlet, úgy-e, Olvasók?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr642038919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása