Kedves Olvasók!

Előre figyelmeztetem a gyengébb idegzetű egyéneket, hogy a következő posztot csak nevetésgátló bevétele után olvassák, mert olyan vicces lesz, hogy a kitörő jókedv még a házfalakat is megrengetheti, veszélybe sodorva ezzel a lakók életét. Éppen régi matekfüzetemet lapozgattam, hátha találok benne olyan vicces esetet, amelyet Skolasztikám még nem hallott -- olyan fárasztó volt munkám, mint az alaszkai aranymosóké, de épp olyan nagy kinccsel is kecsegtetett. Egyelőre nem számolhatok be eredményről. Az ám, csak hogy Bene Robi közlésre alkalmas anekdotát nyújtott át nekem a minap, melynek lektorálását én -- millió tennivalóm miatt -- két hét múlvára ígértem. Róbert azonban volt kedves és egy tubus bagarollt is kezembe nyomott, ami pont jól jött makkos cipőm karbantartásához. Ezért úgy döntöttem, már aznap nekilátok a javításnak. Ennek eredménye a következő történet:

A következő történet még abban a boldog időben játszódik, mikor Gyula mester még javában dolgozgatott a Fermat-sejtés radikálisan új bizonyításán (amit később galádul elorozott egy kókler matektanár) szóval egy lekvárban ízben történt, hogy matekórán a tanerő felelésre hívta ki Varga Pentelét. Pentele kelletlenül ki is cammogott a katedra, és kezébe vette a Rhodoszt a krétát.

Szabó Szinusz tanár úr az alábbi bemelegítő kérdéssel kezdte:Varga Pentele

-- No, fiam, mi van akkor, ha egy függvény első deriváltja nulla?

Pentele zavartan nézett maga elé, várván a jó hírt az URH-n. Ernella segítségére is sietett.

-- Hát... ilyenkor báris lokális szélsőértéke lehet!

A tanár úr elégedetten bólogatott, majd jött a következő kanalam villámkérdés:

-- Fiam, most azt definiáld, hogy mi az identitás! -- utasította Szabó Szinusz tanár úr.

-- Az identitás nem más, mint koherens elképzelés saját magunkkal kapcsolatban, magunk egyediségének és megismételhetetlenségének átérzése, a folyamatosság megélése (azonosnak érezzük magunkat korábbi önmagunkkal és azt is el tudjuk képzelni, hogy milyenek leszünk).

Szabó Szinusz tanár úr elkerekedett szemekkel bámult, aztán utat engedett feltörő kacajának. Példáját az osztály is követte. A tanár úrra akkora hatást gyakorolt a kan baki, hogy másnap nyakkendőjét véletlenül a fénymásológépbe csukta: így az egész osztály {class }; bámulhatta a nyakatekerészeti mellfekvenc által képzett fekete foltot.

Hatalmas egy poen, nemde?

Üdv:
Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr291056614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.04.14. 19:39:23

Üdvözöllek.
Ez egy görbe-tükör blog? Mi vagy Te, milyen szakmunkás, vagy mi?

Egyszer az tuti, hogy nem jársz egyetemre, ezt kiderítettem.

Ki vagy Te? Az igazat mondd.

Üdv

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.04.15. 03:26:52

@pretender: Te szerencsétlen együgyű, gyere be egy hűvös hétfő reggel a tanszékre, és meglátjuk.
Hol leszel és hány órakor? Hadd röhögjek a pofádba, amikor bele fényképezek.

dr. pretender 2009.04.15. 11:15:00

@regisztráltam: Nem vonom kétségbe, hogy "kiderítetted", csupán szórakoztatónak találom, hogy ilyenekkel töltöd az időd. Ez csak egy blog. Go get a life.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.04.15. 23:00:51

lmao, oh. im back 2 real life. sry lol, damn. ahogy mondaná egy 50-es iqlyú:))) amcsi arc

De:) Rohadtul nem érdekel az egész köcsög fizika fosszék állami finanszírozással, vagy mi, fosok bele nagy ívből mert jó, ha 2-3-as voltam még a szakközépben is, de a neten nincs a listán:)

dr. pretender 2009.04.16. 16:20:35

És komolyan azt hitted, lesz a listában egy ifj. Farkas Gyula? Isaura kiszabadítására is adakoztál? :))

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.04.16. 18:02:13

kb annyira komolyan írtam, amennyira igaz a blog

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.04.17. 22:10:59

Kedves @regisztráltam: !

Még mielőtt ezt a választ megírtam volna, magam is utánajártam személyednek. Nos, a regiszter semmiféle regisztráltam nevű embert nem tartalmaz. Mivel ez már a második felesleges sorbanállásom volt, az ilyen olcsó tréfáktól kérem tartózkodni a későbbiekben.
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula,
az a bizonyos
süti beállítások módosítása