Kedves Olvasók!

Múltkorában említettem, hogy nagy Tudáspárbajt kívántam rendezni a Csapody-albumot visszaszerzendő. Nem is tétováztam, segédemmel, Poszátával (ügynököm biztonsága érdekében nem közölhetem valódi nevét) felkerestem Karesz alberletét. Bár már szürkület volt, nem bíztunk semmit a véletlenre: ügynököm szürke ballont és aranykeretes cvikkert viselt, jómagam pedig egy kék lódent és kockás micisapkát öltöttem. A gangon a vici éppen a felmosást hagyta abba, hogy tárgyaljon Pipitér úrral, a villanyszerelővel.

-- Gyorsan menjünk el a háta mögött, amíg a fázishuszárral sóderol -- javallottam Poszátámnak. A szleng jelen esetben nem pusztán stíluselem, hanem az érthetetlen beszédmód része is: így akartam elkerülni a lelepleződést.

phasishuszár-- Hát, ráférne már erre a házra egy alapos villanycsere, asszonyom -- hallottuk az ampertornász hangját, amint a vicinek szövegelt. Úgy gondoltam, illenék köszönni a házmesternek, hiszen a múltkor, miután a a sínbohóc lekezelte a jegyeim, összefutottunk, de ennél most fontosabb volt, hogy inkognitónkat megőrizzük.

-- Micsoda jó tajtékok járnak ide, ha tudná, Pipitér úr: állandóan fel-le kapcsolgatják a villanyt, nem csoda, hogy kiég az égő... -- hallottuk a vici elhaló hangját.

Végigmentünk a gangon, és kitacepaóztuk a felhívást, amit különböző sajtótermékekből (például Hápogó Kacsa) vágtunk ki a felismerést és a lebukást elkerülendő:

Szia, hüpék!

Ha káráljátok a marhológiát, és nem kaptatok cöfföt dögtanból, ergó nem tapsoltak vissza benneteket, akkor szeretettel várunk folyó hó 25-én a Lángh Művelődési Házban egy tudáspárbajra! Lehet, hogy ez nektek majd pár bajt jelent, nekünk viszont a Csapody-albumot!

Aláírás:
a Fekete Kéz

Aztán utasítottam ügynököm a Kareszék lakásába való becsöngetésre, majd mikor ez megtörtént, nyakunkba szedtük a lábunkat és illa berek, nádak erek elviharzottunk a helyszínről. Annyit még hallottunk, hogy a vici utánunk kajabál:

-- Megálljatok, ti szemtelen kis téntanyalók! Majd adok én nektek! Kongatyáztatni szegény öregasszonyokat!

Szerencsére a vici nem vette észre kilétünket, így akciónk nem veszélyeztette az egyébként kellemes kapcsolatunkat.

Érdekes fejlemény, ugyebár?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr671165870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása