Kedves Olvasóim!

Történt minap, hogy vígan fütyörészve érkeztem be a kollégiumi szobámba, ahol Sz. Péter szobatársam a csomagjaira helyezett lábbal olvasgatta a nyuszis (Lepus) magazint. Minden készen állt, hogy hazautazzon Záhonyba.

-- Hallom, végre meglett az aláírásod. Nehezebb volt a proftól autogramot szerezni, mint Donna Summertől, nemdebár? -- kedélyeskedtem. Peti gyorsan témát váltott:

-- Megvan-e már a zsarolód? Úgy hallottam, a frászt hozta rád az ebihalas esettel!

Szeget ütött a fejembe, hogy Péterünk miért érdeklődik ennyire ügyeim s főként a zsaroló kiléte felől. Talán ő lenne a titokzatos zsaroló? Igaz, ami igaz, kapóra jött neki az "integrálás" megsemmisülése... de sajnos nem ő az egyetlen, aki borsot akarna törni az orrom alá. Gyorsan leültem íróasztalomhoz, és felírtam a lehetséges zsarolókat. A sorrend nem jelenti a gyanú erősségét!

1. Sz. Péter -- a fentebbi indokok miatt.

2. S. Tibi -- Múltkor Pécsen összefutottunk az utcán, és a kópé alig akart megismerni. Mondhatni: sunnyogott. Erősíti az iránta való gyanúmat, hogy az érettségi banketten nem a legjobb szájízzel váltunk el, miután magamhoz ragadtam a mikrofont, és előadtam néhányat Tibi barátunk baklövéseiből.

3. B. Miklós -- Tőle aztán minden kitelik!

4. L. Károly -- Erdész a Mátrában, aki képes volt egy gyönyörű Orchis coriophorát kilapítani hatalmas bakkancsával! Pfuj!

5. Döme -- még mindég rajtam követeli a kör tablettást ez a fránya alak, aki összetéveszt Bene Róberttel. (Aki szerencsére azóta jó útra tért.)

Hát, röviden ennyit sikerült kiokoskodnom, de szívesen fogadom a kedves olvasók javaslatait is. Segítsetek megtalálni a zsarolót, hogy elláthassam a baját!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr211613314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása