Bene Robi 2010.02.21. 19:33

Magyarázat

Vanakkam, Kedves ifj. Farkas Gyula digitális diáriumát olvasók!

Itt Bene Róbert, a Bhaktivedanta Hittudományi Főiskola I. éves vaisnava jógamester (BA) szakos hallgatója posztol. Azt hiszem, előző bejegyzésem kissé homályosra sikeredett, mivel Ti nem tudhatjátok, Olvasók, mik voltak azok az elmúlt napok szomorú történései. Nos hát, tudva lévő, hogy Gyula mestert jó ideje üldözte egy zsaroló, mint ahogy ez a blogban több ízben említtetett is. A zsaroló először új nicket regisztrált, amely hasonlított a Guru nevéhez, ebből pedig azt a téves következtetést vonhatták le a kommentelők, hogy Gyula mester szól hozzá idétlenségeket. Holott nem! De ez még mint semmi. A zsaroló tönkretette Gyula fizikaórai vicces eseteket tartalmazó füzetét, darabokra szaggatta, és még temperával is összekente, hogy olvashatatlan legyen.

Sajnos nemsokára valahogy hozzájutott mesterem Neptun-kódjához, és hogy újabb borsot törjön orra alá, felvett a Neptunon (ami nagyon bonyolult) mindenféle hülyeséget.

De ez még mindig nem a legrosszabb. Van ennél rosszabb is! Gyula mester egy ízben azt a kinyilatkoztatást tette, hogy blogját nehezebb feltörni, mint a Pentagont, mivel nagyon fifikás a jelszó! Nekem nincs szerencsém ismerni az ő jelszavát, így nem tudom ezt megítélni, de bízom a jó jelszóválasztási képességeiben. Sajnos, úgy tűnik, a zsaroló még több fifikával rendelkezett (fájdalom, hogy ez kell mondanom), ugyanis... ugyanis... megszerezte a jelszót. Nem elég, hogy megszerezte, de rövid úton meg is változtatta a beste. Bár Gyula mester azonnal realizálta a szörnyű helyzetet, és folyamatosan próbálkozott a jelszó kitalálásával, ez sajnos nem sikerült. Hiába, néha még a legkiválóbb elme is alulmarad a mérhetetlen gonoszsággal szemben! Azt hiszem senkinek sem kell bemutatnom Bana Asura lányát, Usát, aki hatékony divine Joga-gyakorlatokat hajtott végre, aminek következtében csodálatos Sziddhikre tett szert. Varázserejét azonban nem gonosz célokra akarta felhasználni. De tehette volna!

Gyula mester tehát kénytelen volt tehetetlenül végignézni, amint a zsaroló az ő nevében posztol, az ő nevében kommentel. Reménykedett, hogy csak rémálom az egész. Próbált engem is elérni, de én éppen a nagyon kemény vizsgáimra készültem, ezért kikapcsoltam a telefonom. A vizsgaidőszak második felében pedig jógatáborban vettem részt, ahová  -- érthető -- nem vihettem magammal semmiféle olyat, ami a modern civilizáció része. Csendben kellett meditálni, nem szólhattunk egymáshoz, a napi eledelünk pedig egy fél szem szilva volt. Testileg-lelkileg feltöltődve érkeztem haza onnan, és akkor láttam, hogy e-mail fiókom csordultig telt levelekkel, amelyek olyan címeket viseltek, mint "FONTOS!!!!!!!!!!!", vagy: "AZONNAL ELOLVASNI!". Megfogadtam az utasításokat.

Kiderült, hogy Gyula guru kémkedésre akart felszólítani, hogy együtt állítsuk meg a rejtélyes zsarolót, illetve, hogy posztoljak valamit a blogba, lévén az én jelszavam sértetlen. Egy poszt tisztázhatta volna ezt a régóta dagadó ügyet. Én azonmód be is kapcsolódtam a nyomozásba, mely megállapította a zsaroló személyét. Nem volt az más, mint a félőrült Gunda (gy. k. Ferenczi Kunigunda)!

Hogy ezután milyen fordulatokat vettek az események, arról a következő posztban számolok be.

„Aki nem tud, és nem tudja, hogy nem tud: ő együgyű, és hagyjátok békén!

Aki nem tud, és tudja, hogy nem tud: ő okos, és tanítsátok!

Aki tud, és nem tudja, hogy tud: ő alszik, ébresszétek fel!

Aki tud, és tudja, hogy tud: ő bölcs, és hallgassatok rá!” 

Üdv,
Bene Róbert

2 komment

Címkék: gyula gunda

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr641778945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MPL firstlady 2010.02.22. 19:39:32

Na, az életben soha nem kommenteltem ide (asszem), de ha már elegem volt a világból, olvastam ezt az agymenést. Kifejezetten jól esett.

Én aszondom, ha vége akkor vége, nem kéne erőltetni.

Gyula csak egy volt.

EvilHedgehog 2010.02.23. 08:30:45

Én már nem hiszek senkinek...tudom hogy Gyula mögött is Bene Robi volt egész végig...sőt Bene Robi álcája mögött meg Szily van...a cikkeket a Zindexen és a Blog.hu-n Szily írja az agytörzsébe implantált háló kártyán keresztül....

Tudom én eztet...engemet nem tudok becsapni...
süti beállítások módosítása