Kedves Olvasók!

Tegnap délután a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren -- idősebbek kedvéért Ferihegy -- várakoztam egy gépmadárra, melynek utasa nem volt más, mint kiváló kémem, az indusi önkénteskedő, B. Róbert. Nagy szükség volt tevékenységére, mivel a kosborcsapat ügyei a fejemre kezdtek már nőni, és sehogyan sem láttam kiutat.

-- Jöttem a Gangesz partjairól, hol álmodoztam déli verőn -- köszönt Poszáta. Nyomatékkal (M) megkértem, hogy ne játssza az eszét, nem kell itt mindenféle poétát idézni, különösen olyat, aki nem Petőfi Sándor.

-- Csodálatos féléven vagyok túl, Gyula -- lelkendezett, de én lehűtöttem, mondván, hogy ez senkit sem érdekel. De különösen engem nem. Beszélt valami jógiról, aki negyven álló éve nem evett már, de hiszi a piszi; majd ha megoldja a Goldbach-sejtést, akkor lesz miről beszélnünk.

-- A helyzet tarthatatlanná vált -- mondtam neki egy Széll Kálmán téri -- korábban Moszkva tér, csak a biztonság kedvéért írom le, nehogy félretájékozódjék valaki -- vendéglátó-ipari egységben, amelynek emblémája egy kiköpött Freud! (Talán azért is Kentucky Freud Chicken a neve.)

-- Mi az ábra, főnök?

-- Ezt ne ilyen nyilvános helyen beszéljük meg, hanem jer, sétáljunk egyet, majd úgy mindenbe beavatlak.

Elindultunk hát, róttuk az utcákat -- zárójelben közlöm a régi elnevezéseket, hogy a nagy öregek is tájékozódhassanak mentális térképükön, melyek még régi címkéket használnak. Corvin negyed (Ferenc körút metrómegálló), Fővám tér (Dimitrov tér), II. János Pál pápa tér (Köztársaság tér), hogy végül utunkat a Újbuda Központnál (Fehérvári út végállomás) fejezzük be. Eddigre már készen állt a terv, melybe biztonsági okokból nem avathatlak be benneteket, kedves olvasók, de figyeljetek jól: lesznek még váratlan fordulatok!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr83064674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása