Üdvözöllek benneteket, kedves olvasóim!

Eddig különböző fórumokon derítettem jókedvre emberek tömkelegét fizikaórás anekdotáimmal. A nagy sikerre való tekintettel úgy döntöttem, ezentúl naplóformában osztom meg Veletek humoros történeteimet. Hogy a régiek se vesszenek el, bemásolom ide őket. Előtte azonban illenék bemutatkoznom.

Én egy 20 éves fiú vagyok, akinek hobbija a kinetika, pontosabban ennek vizsgálata. De más is érdekel ezen kívül (nem lévén kockafejű), pl. a botanika és a csillagászat. Nagyon szeretek túrázni is a közeli erdőkbe. Komoly gyűjteményem van a Mátrában fellelhető kosborokból. A BME mérnök-fizikus szakának vagyok II. éves hallgatója.

Külsőmről annyit érdemes megjegyezni, hogy hajszínem és irisem színe barna, magasságom 184 cm, súlyom 696,51 Newton. Fényképemet amott láthatjátok, de előre szólok, hogy egy gén hiányzik belőlem: a fotogén.

Remélem, sok derűs percet sikerül majd szereznem.

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula,
a BME mérnök-fizikus szakának II. éves hallgatója

3 komment

Címkék: maganelet

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr57892776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gregor Schultz · http://blog.b3ck.net 2007.05.24. 12:17:54

A kosborok nem védett növények véletlenül?

Bastard 2007.05.25. 23:18:34

háhá fotogén értitek? egy gén a fotogén hát ez kész :D:D:D:D:D:D:D:D:D LOOLLLOOLLALOMFGROFLMAOLOLLA ez kész mellesleg ez a legnagyobb baromság amit életemben hallottam. Ha te tégyleg élő és lélegző tevékenységet folytató lény vagy, akkor szüntesd meg életfunkcióid, simuljon ki a színusz görbéd, és a rák egye ki a májadat. A sorrend nem fontos. De majd erről az érzésről is beszélsz majd nekünk? Olyan vicces lenne ti nem szerintetek is?

Bastard 2007.05.25. 23:20:20

elnézést, a végét elírtam a "ti nem" szavakat ne vegyétek figyelmbe ha esetleg olvasásra méltatkátok hozzászólásom.
süti beállítások módosítása