ifj. Farkas Gyula 2007.03.31. 20:29

Fényév

Kedves Olvasók!

Épp ma esett meg velem egy igen vicces történet. Utaztam a buszon, ám az igen lassan araszolt. A mellettem álló fiatal leányzó éppen telefonált, és nemtetszését fejezte ki a sebességgel kapcsolatban. "Jaj, ha busszal megyek, akkor fényévek múlva érek oda!" - sopánkodott. Mondanom sem kell, rázkódtam a visszafojtott nevetéstől, ami csak azért nem tűnt fel az utasoknak, mert igencsak rázkódott a busz. De nem tudtam megállni, hogy ne korrigáljam a tévedését, így megkocogtattam a hölgyemény vállát, és felvilágosítottam, hogy a fényév távolságra alkalmazható. A lány csak nézett, mint borjú Belasko kvarkelméletére!

Szellemes, nem?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

2 komment

Címkék: egyeb

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr50892788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztikk 2007.05.23. 18:35:37

A csaj helyében egy pofonnal jutalmaztam volna a "szellemeskedésedett".

Tomek 2008.01.11. 13:29:17

Igazad van Sztrikk! Ez nem szellemes. Ez kérlek tapintatlanság egy kevés faragatlansággal vegyítve... A tanulság persze megint az, hogy a világ tele van buta emberekkel, csak a kedves Gyula nem az.
süti beállítások módosítása