Kedves Olvasók! 

Gyűjteményem újabb mókás történettel bővült, ha nem bánjátok, megosztanám veletek. Éppen a Goldbach-sejtésen törtem a dióm, mikor fültanúja voltam a következő beszélgetésnek.


Egy hölgyemény arról panaszkodott, hogy nem egészen érti az elliptikus integrálok inverzióját. Társa, egy ifjú jólértesültségét fitogtatandó annyit mondott: hát az ellipszis az olyan, mint egy tojás!


Mondanom sem kell, még csak meg sem közelítette a problémát, melyet én el is magyaráztam volna, de az idő rövidsége nem engedte. Helyette viszont sikerült vidám perceket okoznia nekem. Biztos el akarta nyerni a hölgy figyelmét, de ezzel csak butaságát igazolta! Mulatságos, nem?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

2 komment

Címkék: egyeb

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr73892791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztikk 2007.05.23. 18:37:47

Sajnos nem talált, mert ez sem mulatságos. Te tényleg ekkora droid vagy?

Tádesz 2007.08.18. 15:20:27

Hát ez, sok más történethez hasonlóan egyáltalán nem vicces. Sőt elég sajátos felfogásod van a humorról, kedves Gyula; már he nem bántalak meg az észrevételemmel. Ahhoz, hogy tudd, milyen a normális, tehát az emberek javát megnevettető vicc, mókás anekdota; élni kellene, tapasztalni, no és persze van természetes humorérzék is. Nézz meg egy jó komédiát (az egyzserűség és a könnyedség kedvéért mondjuk moziban egy filmet, ahol emberek között vagy), és ha esetleg nevetsz rajta; találd ki, vajon mitől nevettet meg! Ugyanakkor szerintem egyáltalán nem etikus kinevetni mást a tudatlansága miatt. Persze ez csak az én véleményem. Ha tájékozottabb vagy másnál, segíts rajta.
süti beállítások módosítása