Kedves Olvasók!

Bár ez a történet nem fizikaórán esett meg, de mivel fizikával kapcsolatos és vicces is, gondoltam, megosztom Veletek. Bizonyára Ti is a hasatokat fogjátok fogni ekkora tudatlanság olvastán, vagy legalábbis köpni-nyelni nem tudok majd.


Kb. egy éve regisztráltam magam egy fórumba (nem mondom meg a nevét, nem akarok ellenreklámot csinálni), ahol ki kellett töltenem egy adatlapot. A regisztrációs lapon volt egy "Súly" nevű rublika, amit ki kellett tölteni. Mindezzel nem lett volna semmi gond, ha nem lett volna utánaírva az, hogy "kg". Mondanom sem kell, dőltem a nevetéstől. Írtam az üzemeltetőknek, hogy javítsák ki ezt a durva hibát, vagy a tömegre kérdezzenek rá. De az elvetemültek nem átallottak válasz nélkül hagyni a levelem! Ezen mérhetetlenül felháborodtam, de ma már csak nevetek az ostobaságukon.

Tanulságos, nem?

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

Szólj hozzá!

Címkék: egyeb

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr3892797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása