Kedves Blogolvasók!

Jártamban-keltemben azt tapasztaltam, hogy ezeknek a csodás élőlényeknek nem szentelnek elég figyelmet az emberek, sőt, ha valaki érdeklődik a kosborok iránt, egyenesen kinevetik. Miért?

Korábban nyitottam is egy topikot a fenti kérdéssel, most megosztom a kedves közönséggel a válaszokat:

  • gyula.. téged nem ezé nevetnek ki
  • Lehet hogy más emberek más növényeknek szentelnek több figyelmet.
  • Gyula...én rajongok a kosborért...azzal van tele a lakás. Fél kézzel Hanon-etüdöket játszom, másik kezemben a kosborról szóló tanulmány...Komolyan gondoltad Te ezt?
  • talán mert gőzük sincs h miaz!
  • (Erősen gondolkoztam, hogy ezt beírjam-e, mert fizikai fájdalmat okoz az olvasása... de nem hamisítom meg a valóságot, íme:) tán mert szarnak rá (Különben jól megadtam neki: Ezt a kosborjaim nevében kérem ki magamnak, habár igaz, ami igaz, a trágyázás jót tesz a növényeknek, na de a kultúra rovatban akkor sem ildomos ilyen szavakat használnod -- írtam neki.)
  • Gyula, nekem rengeteg növényem van. Pl. 2 óriásleander, kála, karácsonyi kaktusz, könnyező pálma, kenyérfa, sőt az erkélyemen 2 cseresznyefa...és még sorolhatnám...
  • Kedves Gyula! Nincs ezekkel semmi baj, mindenkinek más jön be. Amúgy szerintem olvasgatva a hozzászólásaid, elég "merevnek" tűnik. Ezt a részt hagyd meg a mechanika előadásokra Mert ugye mint tudjuk a merev test olyan anyagi pontrendszer, melyben bármely két pont közötti távolság az időben változatlan. Szabadsági fokainak száma térben 6, síkban pedig 3. Forogj több irányban, növeld szabadsági fokaid számát.
  • Gondolom nem csak Mo.-on vannak. Az elterjedési területükre vagyok kíváncsi. És hogy mikor/meddig virágoznak.
  • Kedves Gyula! A kosborok gazgasági vonatkozásairól tájékoztatnál minket?
    Rendkívüli módon izgatnak az esetleges hasznosítási lehetőségek.
    (Már ha egyszer szaporításukkal kezdenék foglalkozni.)

Természetesen továbbra is várom a hozzászólásokat a kosborokkal kapcsolatban. Ha bármilyen kérdésetek van, írjatok kommentet, és én megválaszolom.

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

1 komment

Címkék: egyeb, kosbor

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr88892806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Razi 2007.05.24. 11:14:38

fogyaszthatóak?
süti beállítások módosítása