ifj. Farkas Gyula 2007.04.10. 12:27

Mottóm

Kedves Blogolvasók!

Rendkívül jól szórakozom az emberi ostobaságon, Einstein mondta: A világegyetem és az emberi butaság végtelen, bár az elsőben nem vagyok biztos.

Maradok tisztelettel:
ifj. Farkas Gyula

5 komment

Címkék: egyeb

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr57892807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cpl. Middleperes · www.felperes-war.hu 2007.04.13. 22:21:36

Először is, Napalm-sztrájk és Th-fos mindenkinek! Másodszor, Gyuszi, Te akkor jó arc vagy, hogy taníts minket, kezdő hoax-olókat, hogy mi is készíthessünk ilyen csodát. Mókás, nem? Üdvözlettel: Alperes János és Corporal Middleperes, a.k.a Alperes Team

ifj. Farkas Gyula 2007.04.13. 22:24:30

Kedves Forumoló Cpl. Middlepers Én igenis létezem, azért mert egyesek mai felgyorsult világunkban erre használják a kábellel történő kommunikációt, attól még én létezhetem, kedves Fórumolók! Üdvözlettel: ifj.Farkas Gyula

Razi 2007.05.24. 11:09:09

már bocs, de én nemszoktam a kábelemet kommunikációra használni, én inkább csak leöblítem a wc-n.

Ismeretlen_66927 2007.05.24. 11:20:21

Kedves Fórumoló Razi! Az előző "ifj. Farkas Gyula" néven szereplő bejegyzés írója nem én vagyok. Valami jó szándékú olvasóm meg akart védeni, azért követte el eme kommentet. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula

ifj. Farkas Gyula 2007.05.24. 11:58:18

Eme "ifj. Farkas Gyula" néven szereplő bejegyzés írója sem én vagyok. De lehetnék! Vagy nem? Vagy igen?
süti beállítások módosítása