Kedves Blogolvasók!

Tegnap este lebonyolítottam egy távolsági hívást Budapestre, mert szerettem volna hallani Piri varázsos hangját. Feltárcsáztam hát a számot, kicsöngött, és egy férfiú szólt bele. Bemutatkoztam, hogy itt ifj. Farkas Gyula, a BME mérnök-fizikus szakának II. éves hallgatója beszél, és Piri kértem a telefonhoz. Nemsokára felcsendült az imádott hölgy kellemes mezzoszopránja: "Szia, apafej! Van valami zűr?" Persze biztosítottam, hogy minden a legnagyobb rendben, egyúttal meglepetésem is fejeztem ki, hogy van fivére, ugyanis eddig nem említette. Piri felvilágosított, hogy nincs fivére, hanem az unokabátyja átment hozzá, hogy átmásoljon egy Baccara-kazettát. Mondtam Pirimnek, hogy jövő héten akár találkozhatnók is, de ő azt felelte, szövegeljek a zsebébe, majd holnap kiválogatja, mert a héten rohadalomból dolit írnak.

Így hát nem tudom, mikor láthatom újra ezt a csodálatos hölgyet, de reménylem, hogy minél hamarabb sor kerül az újabb rendez-vous-ra.

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr62892811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kék 2007.04.15. 05:24:59

Kedves Gyula! Oly öröm melengeti lelkem mikor soraidat olvasom.Biztosítva látom ama feltételezésemet hogy mégiscsak lehet máshogy is megélni életünk oly rövid azonbam mégis oly gazdag útját. Ilyen irányú gondolataim érdekes mód mindig akkor születnek szerényen bútorozott agyamban amikor a matematika csodálatos világának valamely gyöngyszemével ismerkedém vizsgára készülvén. No de elég, nem akarom az idődet rabolni kosborjaid kárára és úgyis nekem is hamar egy távolsági hívást kell kezdeményeznem,úgyhogy rákészülök. Tisztelettel Kék a BJKMF I.éves közlekedésmérnök szakos hallgatója ,aki vagyok

sztikk 2007.05.23. 19:50:26

Amúgy te mindig így mutatkozol be?

Razi 2007.05.24. 10:58:39

már azt vártam hogy mikor mondod a személyi igazolvány számod és a élet történetedet a telefonba.

poohcat 2007.05.24. 15:21:53

Ezt az életszerű bemutatkozást, én se felejtem el sose megemlíteni, poohcat vagyok, ókájésápoló :D
süti beállítások módosítása