Kedves Blogolvasóim!

 

Talán nem zavar benneteket, ha a vicces történeteim állandóan megakasztom magánéletem apró-cseprő ügyeivel. De ez a hosszú hétvége más volt számomra, mint az eddigiek: most ugyanis nem annyira a kosborokkal foglalkoztam, sokkal inkább Piri körül mozogtak gondolataim.

Mivel ilyen szép időnk van, és olyan jól éreztük magunkat a mozgóképszínházban, úgy gondoltam, bátorkodom megint felhívni Pirit, és megkérni, hogy a majálist piknikezéssel töltsük el.

 

Leballagtam tehát a kollégium elé, és felhívtam. Piri azt csicseregte, hogy elsején szövegeljek a zsebébe, majd kiválogatja. Csalódottan érdeklődtem az ok felől, mire Piri közölte, hogy pingvines koncertre megy. Boldogan kiáltottam fel:

 

-- De hiszen én is nagy kedvelője vagyok a szabad operációs rendszernek! Linus Torvaldsot igen nagy embernek tartom!

 

Ám ő nem vette örömmel ajánlkozásomat, közölte, hogy nekem fogalmam se lehet Sophie & Magaly zenéjéről. Hallván elkeseredésem, azt ajánlotta, hogy az intereneten tekintsem meg az alábbi linket:

 

https://www.youtube.com/watch?v=lu9RictLX3I

 

Itt lesz holnap Piri! Be kár, hogy nem láthatom! De időnként rákattintok erre a linkre, és akkor felidéződik bennem a Linux és Piri…

 

Ha Nektek is vannak vicces történeteitek erről a klafa operációs rendszerről, ne habozzatok, osszátok meg velem!

 

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula 

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr4892817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XY 2007.05.09. 22:15:51

Ööö Piri a telefonba hogyan tudott bediktálni egy ilyen hosszú linket?...

sztikk 2007.05.23. 20:03:29

Szerintem Gyulának iszonyat jó memóriája van. A linuxos dologra egyszerűen nem tudok mit mondani. Jön a Linuxzenekar.. éljen.

Razi 2007.05.24. 10:39:37

Melyiket dugnád meg szivesebben? Linus Torgenyót vagy a Pirit?

Proper 2007.05.25. 14:39:39

Kedves Gyula! Javaslom, tegyél fel egy rövid videót magadra valami videómegosztóra, úgy talán kevesebben kételkednének a létezésedben. Ráadásul nem is állna semmiből. Megmutathatnád a kosborokat is a szobádban például...
süti beállítások módosítása