Kedves Blogolvasók!

Az előbb eszembe jutott egy mókás történet, amelyet felidézvén mindig mosolyra húzódik a szám. Bizonyára emlékeztek, hogy egy időben összevonták a 4-es és a 6-os villamost 4-6 néven (a jelzésre figyeljetek, mert ez lesz a csattanó!). Történt egyszer, még első egyetemista napjaimban, hogy -- önhibámon kívül -- elkéstem Vannay tanár úr fizika laboráról. Mondanom sem kell, igencsak szégyenkeztem, még ha nem is tehettem a dologról. Ha már így alakult, gondoltam, megpróbálom tréfával elütni a dolgot. Megérkezvén a tanár úr érdeklődésére sűrű bocsánatkérések közepette elmeséltem, hogy késésem oka a mínusz kettes (-2) villamos üzemzavara volt. A tanár úr néhány másodpercig értetlenkedve bámult, aztán miután leesett neki a húszfilléres, harsogó kacagással jutalmazta szellemességem. Látván reakcióját a kompánia is szabad utat engedett jókedvének, mivel korábban csak a padlót nézve mertek magukban pukkadozni. Lett is nagy hahota, melynek eredményeként a tanár úr csak öt perc múlva tudta folytatni az órát. Társaim elismerően veregették meg a vállam az így keletkezett szünet miatt.

Mókás, nem?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

12 komment

Címkék: fizikaora

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr24892832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xp 2007.06.01. 12:34:15

Gyulus, a minusz 166-os buszról nincs egy jó kis csattanós anekdotád? Biztos van, csak szerénységed mián nem osztod meg velünk azt, amikor az egész busz jobbra-balra dőlt a kacagástól, hogy majd' felborult. Naa lécci, meséld el. Kérésem elbírálásában bízva kiváló tisztelettel maradok.

suexID · http://blog.suexid.hu 2007.06.01. 13:44:00

Ez mondjuk tényleg ócska poén volt, minden pesti ismeri szerintem! :D

Zúzmara 2007.06.01. 16:04:46

Atyaég mire lel az ember... Kár, h Vannay tanár úrnak már nem olyan frenetikus a humorérzéke.. v csak én nem próbálkoztam eléggé:/

ZsuKov · http://zsukov.v1rush.net 2007.06.02. 15:02:24

Nem bírom ezt a feszültséget. Galla Miklós elbújhat. Ajánlom magamat.

Razi 2007.06.02. 23:13:44

na most örülhetsz ebben a sztoriban legalább nem eggyest kaptak miattad. de nem értem hogyan tudtál elkésni? o_O

LOL 2007.06.04. 15:00:40

# zs: 2007. 06. 04. 10:46 Kedves Gyula, nem értem, hogyha te is mérnök-fizikus vagy, akkor miért nem vagy tag karunk hallgatóinak tudásbázisát adó honlapján? Másrészt, pár napja írtál Vannay tanárúr fizikalabor órájáról. Teljesen igaz, hogy a www.ttk.bme.hu oldalon a letölthető tárgyi adatlapoknál a fizika labor tárgy felelős oktatója Vannay tanárúr, de nyilván te is tudod, hogy a fizika labor órákat Vankó tanárúr tartja második félévben, ez így van idén is, és tavaly is így volt. Másrészt az összes fizlabot 30-45 perces zh-val kezdjük, ergo ezt csak beleírtad volna a postba, mintegy megfűszerezve azt, másrészt, aki késni szokott az is (bocsánatkérés nem kell) gyorsan leseggel, hogy megírhassa a zh-t. Egy bme ttk fizikus hallgató... Igaza van zs-nek...jó lenne megmagyarázni,Gyula,mert szorul a hurok...

Komoroczy János 2007.06.04. 15:55:27

Paródia az egész, mint a Bundy család a TV-ben :-)

illu 2007.06.04. 18:47:29

az bizony, csak sajnos a szánalmas fajtából.

Komoroczy János 2007.06.04. 23:22:12

Illu: Szerintem ez már az a kategória, amikor valami annyira szánalmas és gagyi, hogy az már jó. Abszurd! Nekem bejött
süti beállítások módosítása