Kedves Blgolvasók!

Mint azt a korábbi bejegyzésekből láthattátok, sajnos nem felhőtlen Sz. Péter lakótársam és a köztem lévő viszony. Kosborjaim elleni merényletét és D. Szilvia -- vagy Peti barátunk elnevezésével élve Harisnyás Pepi -- felelőtlen magatartását nem tűrhettem már tovább.

De a napokban eljött a revans ideje! Péter elhagyta a jegyzeteimet, mert ő bizony nem jeleskedett a tanár mondandójának lejegyzésében. Tudni illik, hogy én akkor is leírom az órán elhangzottakat, ha a tanár úr esetlegesen nem pontosan fogalmaz, itt-ott téveszt. Ez a félévben többször is előfordult, de én nem javítottam a tévedéseket, hiszen úgy elveszett volna a dolog viccessége. (Ezeket a történeteket csak a tanár iránti tiszteletből nem írom le ide.)

Peti tehát bebiflázta a humoros tévesztéseket is, és ezeket írta le a dolgozatába! A tanár úr azonban nem lehetett humoránál, mert eléggé lepontozta Peti barátunk dolgozatát, aki nem is egyest, hanem 0-ást írt. Mint kiderült számomra, ez a nálunk kapható legrosszabb jegy. Mondtam is neki: barátocskám, te aztán szép kis sütemény vagy! Mondanom sem kell, hogy kacagtam a markomba, amiért ily módon tudtam bosszút állni kosborjaim elleni merényletsorozatért.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr24892841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Razi 2007.06.16. 18:52:30

te gyula egyre gonoszabb vagy :P

wing · http://wing.crpl.hu 2007.06.16. 20:41:56

Gyula, megtisztelsz a kommenttel, amit a blogomra írtál. Átgondoltam az egészet, s meghajlok bölcsességed előtt. Asszem igazad van. Razi! Nyújtsunk egymásnak békejobbot, szívjunk el egy kosborpipát! ;D Ifj. Farkas Gyula на первый секретарь!

Razi 2007.06.17. 16:45:08

na asszem megértetted a lényget. a kosbor meg védett vazze! gyula feljelent ha elszívjuk. amugy oké.
süti beállítások módosítása