Kedves Blogolvasó Publikum!

Úgy látszik, hogy ez a blogom jobban megmozgatja az embereket, mint arra számítani véltem. Előbb (sajnos nem először) létezésemet vonták kétségbe, aztán pedig fizikai jártasságomat kérdőjelezték meg. De most végre pozitív (+) dolog történt!

Mint arra emlékezhettek, F. Andrea rútul elbánt a Fermat-sejtés-kidolgozásommal. A skandalumot ezen blog hasábjain ki is tárgyaltam, amit olvasott F. Andrea unokatestvére, K. Kázmér, és azt nagyanyja, Etus néni figyelmébe ajánlotta. (A képen a nénit láthatjátok.) Etelka néniről tudni kell, hogy konyhaművészetéről igen híres. Osztályunk bankettjére -- példának okáért -- ínycsiklandozó diótortát készített.

A minap Pécs városában járván össze is futottam F. Aladárné P. Etelka nénivel, mikor anyát kísértem a piacra. A kedves öreg hölgy érdeklődött hogylétem felől, és -- meglepő módon -- szabadkozni kezdett a két évvel ezelőtt történt szégyenteljes események miatt. Kiengesztelésül felajánlotta, hogy látogassam meg a műszak végeztével. Bevallom őszintén, nem nagyon akaródzott mennem. Végül azonban -- anya unszolására, aki ezúttal egyedül szerette volna meglátogatni Zsoltiékat -- úgy döntöttem, felkeresem a jóravaló hölgyet

Etus néni épp kártyát vetett, amikor megérkeztem. Mielőtt egy szót is szólhattam volna, megfogott, és leültetvén egy székre mondani kezdte a jövendőmet. Állítása szerint még ebben az évben felbukkan majd egy személy az életemben, akihez valaha erős szálak fűztek. Magamban csak mosolyogtam ezen a butaságon. Éppen szólani akartam, hogy finoman közöljem a derék hölggyel tevékenységének humbug mivoltát, ám Etelka néni belém fojtotta a szót, mondván: „Igyál, fijam, szőke kólát!” A néni aztán a hűtőhöz lépett, és egy tortát vett ki belőle. Azt mondta, ezt a diótortát nekem sütötte engesztelésül, amiért kedves fia meg unokája olyan hanyagul bánt a jegyzetemmel. Tisztelettel megköszöntem a tortát, és hazavittem. Nem lévén éhes nem kóstoltam meg, de anyának vágtam egy körcikket. Anya annak elfogyasztása után azt javasolta: vigyem el magammal a tortát a kosbortúrára, barátaim bizonyára örömmel fogadják majd azt.

Holnap beszámolok a túra eseményeiről. 

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr14892845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_55195 2007.06.23. 11:11:15

micsoda képeid vannak neked.. ^^^
süti beállítások módosítása