Kedves Blogolvasók!

Ma Pécs városában járván összefutottam nővéremmel, Gittivel. Épp a Karakter Bauba igyekezett, ugyanis úgy döntöttek Zsoltival, újratapétázzák Ede szobáját. Mivel az elkövetkező két hétben sok szabadidőm lesz (Piroska ugyanis holnap után Kunbaracsra utazik építőtáborba), felajánlottam segítségemet Gittinek, miszerint szívesen közreműködök a tapétaválasztásban. Nővérem megörült segítőkészségemnek, és egyből tanácsot is kért, hogy én milyen tapétát javaslok. Azt feleltem neki, hogy akár egyből fordulhatunk is vissza, ugyanis az a fajta tapéta, amilyenre én gondolok, nem kapható. Kíváncsiságát látván gyorsan elmondtam Gittinek, hogy tavalyi funkcionálanalízis, illetve matematika B jegyzeteim szívesen felajánlom a nemes célra, ugyanis a matétává nevelést nem lehet elég korán kezdeni! Hiszen Szonya Kovalevszkaja matematikusnő is úgy ismerte meg a felsőbb matematikát, hogy szobájának falát édesapja egyetemi jegyzeteivel tapétázták ki.

Gitti kissé meglepődött ötletem hallván. Látván ezt gyorsan megjegyeztem, hogy ha gondolja, gimnáziumi jegyzeteim is jók lesznek. Közben már megérkeztünk a tapétaboltba: nővérem azt mondta, hogy köszöni a tanácsot, majd szól, ha segítenem kell. Így hát elégedetten indultam haza Szederkénybe, hogy unokaöcsém jó úton halad a matematika felé.

Ti is így látjátok, Blogolvasók?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr20892858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_55195 2007.07.03. 22:28:59

Melyik épeszű ember tapétázza ki a falát matematikával?

Ági 2007.07.04. 18:57:59

Van itt szó bárhol épeszű emberekről?
süti beállítások módosítása