Kedves Blogolvasók!

Úgy látszik, a Fátum elég hamar lehetőséget teremt számomra a bosszú végrehajtására. Mint arra az előbbiekben utaltam, Gitti súlyos árulást követett el ellenem. Amint ez megtörtént, és megírtam bejegyzésem, csörgött a telefonom. Piroska volt az. Indítványozta, hogy holnap utazzak fel Budapestre, és vegyek részt azon a zsúron, amit Teca felépülését megünneplendő rendez. Mondanom sem kell, kapva kaptam az alkalmon, és már ma délután bejelentettem, hogy kedves családom ne is számítson arra, hogy részt veszek Gitti névnapi ünnepségén.

Anya nagyon felháborodott viselkedésemen, de nekem nem volt időm tisztázni magam az alaptalan vádak alól: percek múlva indul ugyanis a vonatom székesfővárosunkba. (De ezt a bejegyzést még mindenképp meg akartam írni.)

Most megyek is, mert még meg kell bíznom valakit, hogy ügyelje fel kosborjaim egészségi állapotát a hétvége folyamán, amíg nem tartózkodok itthon.


Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr74892876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása