Kedves Blogolvasó Publikum!

Ezúton örömmel adom tudtára annak, akit illet, hogy lezárult a szavazás első fordulója arra nézvést, ki legyen az a két lehetséges kandidát, aki bekerülhet az áruló B. Miklós helyére a kosbortúracsoportba.

A két név:

Bihari Júlia (13 szavazatot kapott, és mindhárman -- Laca, Karesz és én is -- meg voltunk elégedve referenciáival)

Problémát okozott viszont a második név. Tollmayer Ferenc és Novák úr ugyanis azonos számú szavazatot kapott! Erre nem számítottam! Lebonyolítottam két távolsági hívást: Karesz nem vette fel a telefont, így csak Lacának tudtam jelenteni ezt a problémát. Ő azt indítványozta, hogy legyen inkább Tollmayer úr, mert idősebb, és ezáltal valószínűleg érettebb is. Igazat adtam az okos érvelésnek, így Tollmayer úr lesz, aki Bihari Júlia mellett részt vehet a hétvégére tervezett kosbortúrán. Remélem, mindkét kandidát ki fog tenni magáért!

Zárom soraim.

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

BME mérnök-fizikus szakának hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr80892881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása