Kedves Blogolvasók és Blogkommentelők!

Mielőtt folytatnám balatoni nyaralásom jegyőzkönyvezését, be kell számolnom azon eseményekről is, amelyek ezen a héten történtek velem.

Az első és legfontosabb: lebonyolítottam egy interurbán hívást, hogy megtudjam, vajon miért értem el Skolasztikánál 89 pontot. Felhívtam a figyelmét a válasza pontosságára, mivelhogy már a kommentelők is kérdeztették. Ő csak hevegett-habogott (könnyen tette, hiszen az én kontómra ment), de végül aztán kinyögte, hogy negyven pontot csak úgy hozzácsapott, mivel rendkívül szimpátikusnak tartotta személyemet. Mondanom sem kell, a tökéletesnek hirdetett taxonómia egycsapásra hitelét vesztette a szememben! Skolasztika azonban most már az Igazság ösvényére lépett, és nyíltan kijelentette, hogy ő meg én összetartozunk, és fölsöleges az időm arra a Pirire pazarolnom, aki fűvel-fával megcsal. Mivel a szántódi kirándulás több részletéről (amikről csak később számolok be) érzékletes leírást adott, arra kell gyanakadnom, hogy a pernahajder nem átallott kémeket állítani ránk! Piroskám sértegetését viszont nem tűrhettem. Egy hirtelen mozdulattal lecsaptam a kagylót megszakítván ezzel a beszélgetést.

Pár perc múltán azonban ismét csörgött a telefon, és  már azon voltam, hogy valami nagyon durvát odamondok, amikor meghallottam kis tanítványom, Inez hangját. Mégpedig igencsak ijedt hangját: most, hogy közeleg a szeptember, Inezünk nagyon megijedt, szeretné, ha nagyobb sebességre kapcsolnánk a matekkorrepetálás terén. Beleegyeztem.

Utána még egy beszélgetést el kellett intéznem. Bene Róbert barátunkat hívtam fel a kosborjaimról való gondoskodást megköszönendő. Ő azt mondta, semmiség az egész, és kezeskedett róla, hogy a jegyzőkönyvet kosborjaim aktuális állapotáról hamarosan címemre postázza. Minő szívmelengető precízség!

Zárom soraim, hogy legközelebb folytassam balatoni kalandjaim leírását:

ifj. Farkas Gyula

BME mérnök-fizikus szakának hamarosan harmadéves hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr75892889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása