Kedves blogolvasók!

A bulit szerencsésen megtartottuk Kareszéknál, bár nekem nem volt túl rózsás a hangulatom, ha szabad ilyen botanikai fordulattal élnem. Kisült ugyanis, hogy Piri már péntek este elutazott az orosz fővárosba. Így hát elég szontyolodott kedvvel ültem végig a murit, melyen sok ismerős arc tette tiszteletét.

Megjelent Bene Robi is, aki az utolsó pillanatban messiásom lett. Elmesélt ugyanis egy olyan vicces történetet, amitől azon nyomban jobb kedvre derültem. Ez pedig a következő volt:

Van ugyebár azon axióma, mely a következőképp hangzik: "Egy n-edfokú polinomnak maximum n valós gyöke lehet."  Na mármost. Bene Robi barátunk egyik egyetemi ismerőse úgy látszik sokkal képzettebb volt zenei stúdiumok területén, mint a matematikaiakon, mert ezt átallotta mondani: "Egy n-edfokú polifonnak maximum n valós gyöke lehet."

Mondanom sem kell, mikor meghallottam ezt az adomát, akkorát kacagtam, hogy még poharam tartalmát is a földre lötyköltem.

Ti is viccesnek találjátok?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

BME mérnök-fizikus szakának harmadéves hallgatója

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr4892903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alien 2007.09.23. 10:57:40

Én is írtam kacagtató történetet a kettővel lentebbi post-odhoz, és el sem olvastad :(

Ismeretlen_66927 2007.09.23. 20:15:58

Kedves fórumoló Alien! Miből következtettél az el nem olvasásra? Talán reakcióm hiányából! Hát reakció az volt: egetrengető kacaj, de nem gondoltam vón, hogy írásban is elvárod a kommentárt. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula

alien 2007.09.24. 10:11:04

Köszönöm! Így meggyőződhettem róla ugyanazon dolgokon derülünk, jókat
süti beállítások módosítása