Bene Robi 2007.11.09. 16:51

Galois akciózik

Galois, a hörcsögKedves ifj. Farkas Gyula digitális diáriumát olvasók!

Itt Bene Róbert, a BME fizikus (BSc) szakának I. éves hallgatója posztol. Tegnap kedélyesen indult az estém: Sz. Peti szobatársam honfoglalózott, én pedig ifj. Farkas Gyula barátom árván maradt kosborjait locsolgattam. (Minő megtiszteltetés, hogy Gyula rám bízta, ahelyett hogy magával vitte volna!) Hörcsögünk, Galois (lásd: képen) pedig mókuskerekében futkározott. Ám egyszer csak kiáltozásra lettem figyelmes: Sz. Peti káromkodott, látván összerágott poszterét. Dühében meg akarta büntetni Galois-t mint elkövetőt, ám én megvédtem hörcsögünket, és az összerágott poszterért cserébe felajánlottam Peti barátunknak egy Mengyelejev-féle periódusos rendszert.

Üdv.:

Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr82892907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása