Kedves ifj. Farkas Gyula blogját olvasók!

Itt Bene Róbert, a BME fizikus (BSc) szakának  elsőéves hallgatója posztol. A pénteki estének egy részéről elfelejtettem beszámolni. Ez a rész pedig az volt, hogy mivel a bérletem is ellopták, gyalog kellett hazamenni. A fárasztó sétafikálás miatt nagyon kiszáradt a szájam. Ezt a tényt szóvá is tettem táncpártneremnek, aki szerencsére tudott megoldást a problémára. Retiküljéből flaskát varázsolt elő. Friss víz -- gondoltam magamban, de helyesebb lett volna a friss helyett a tüzes szót használni. Ugyanis vodka volt, amitől becsiccsantottam. Ez elég nagy baj volt, mivel hogy hétfőn dolgozat lesz analízisből. Ma délben keltem fel, kiadós fejfájással: a katzenjammer engem sem kímélt. Peti meg is jegyezte, hogy: na látom, jól mulattál azzal a cicababával. És adott nekem egy fél Qualerint, hogy elmulassza kínzó fejfájásom. Bár Peti folyamatosan firtatta, mi történt az este folyamán, én nem emlékszem már az estén történtekre.

Nem bántam meg a nagy alkoholtartalmú ital fogyasztását, mert legalább pár percre feledtette velem azt a kudarcot, hogy szégyent hoztam Gyulára. Most már csak azért izgulok, hogy Bálint tanár úr holnapra valami könnyű példákból álló feladatsort állítson össze.

Üdvözlettel:

ifj. Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr46892922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dak 2007.12.05. 20:06:53

Ne haragudj, de aki az analízis vizsgát is bebukja, mit akar a Fermat sejtéssel?
süti beállítások módosítása