Bene Robi 2008.01.28. 13:59

Szavazás

Kedves Blogolvasók!

Bátorkodtam rittyenteni egy apróbb szavazást a múltkor felvetődött kérdéssel kapcsolatban. Kérlek benneteket, nyilatkozzatok!

Ui.: Mielőtt elfelejteném, értesítem a publikumot, hogy újabb kosbortúracsapat-kongresszus van tervbe véve a közeljövőben!

Üdv.:

ifj. Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr39892939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beeela 2008.01.28. 18:24:04

es mindezt en inditottam el! hires vagyok! :D Robert, lassan johetne mar uj bejegyzes! Nincs peldaul egy humoros torteneted egy szobeli vizsgarol?

wotan 2008.01.31. 16:47:44

Látom, egyetemre jársz Gugimugi. Szép. Ilyenek lesznek a jövő értelmiségijei... Orvos, biológus leszel? Nekem mindegy. Az öntörvényü,/beképzelt, vagy frusztrált/ mostani szóhasználattal élve önértékelési zavarral küzködő ifjúság megint letette a névjegyét a Travián asztalára .(is) Egy játékot megpróbáltál tönkre tenni, nem sikerült. Remélem, hogy mást, - másokat- a való életben már nem teszel tönkre. Erre, mint leendő értelmiséginek jó lenne, ha figyelnél. Becsüld meg, ha valaki sokat dolgozik valamin, mindegy, hogy min, és remélem, hogy csak annyit fogsz " csalni" az életben, mint én. Ha ez megvalósul, akkor megérte "találkoznunk" itt a virtuális világban. Tisztelettel : Pap Arnold /wotan. travián,3-as szerver/ utóirat : Elnézést kérek, ha rossz helyre írtam. Egy gugimugi nevü felhasználó a traviánon ezt az elérést adta meg....

Z. Ferenc 2008.01.31. 18:36:36

Róbert! Talán csak nem élt vissza Gyula elérhetőségével???

Szten 2008.02.04. 16:48:23

Sztem félrement :D Bár ki tudja milyen durva dolgok bújnak meg itt a háttérben :D
süti beállítások módosítása