Bene Robi 2008.01.31. 19:35

Tragi-comoedia

Kedves ifj. Farkas Gyula blogját olvasó Nagyérdemű!

Itt Bene Róbert, a BME fizika (BSc) szakának hallgatója kizárólag nem magánéleti történeteket posztol. Magánéleti történetek publikálására ugyanis nem kaptam jogot Gyula mestertől. Arra nézvést viszont kifejezett utasítástban részesültem, hogy vicces történeteket mennél többet írjak, annál jobb.

Azonban, kedves Olvasóim, van itt egy kis buci. Hibuci! Történetetesen ugyanis Gyula mester nem adott felvilágosítást arról, vajon tragikus történeteket publikálhatok-e a blogban. Sürgönyöztem is neki ez ügyben, de Muszkaföldre lassan jár a pósta, így még sajnos nem kaptam választ. A publikáláskényszer viszont majd szétfeszít, ezért a gordiuszi csomót -- Nagy Sanyi módjára -- a következőképpen vágtam el. Előbb jön egy szomorú, majd ha elszállt a bú, egy vidám, nagy ötlet ez ám!

Történt ugyanis, hogy épp a Neptunt (ami nagyon bonyolult!) böngésztem, amikor elszállt az áram! Mi a manó? -- kérdeztem magamtól (Peti nem volt a szobában), és mivel csak a monitor fénye világította be a helyiséget, most teljes sötétbe burkolództam. Gyorsan meggyújtottam Főnök (ottfeledett) akelás öngyújtóját (nagy Kipling-fan az öreg), és eltámolyogtam a villanyt felcsukandó. Mikor a neon bekapcsolt, azt hittem, ott jön rám a szívroham!!!! A tápkábel ugyanis két darabban hevert a földön, mellette a megpörkölődött Galois. Látván szegény párát azonnal tudtam, kit kell hívni: feltárcsáztam hát F. Dániel medikushallgatót, hogy azonnal jöjjön!

Dániel barátunk nemsokára meg is jelent fonendoszkóppal, valamint defibrillátorral felszerelkezvén.

-- Remélem, fontos dologban hívtál -- méltatlankodott --, mivel nekünk, orvosisoknak tanulnunk is kell ám! Nem csak inni, mint a műszakin!!! Tudod, hogy meg kell tanulnom az összes Broadman-mezőt?!

Gyorsan megmutattam Dánielnek a pórul járt házikedvencet, meggyőzendő, hogy komoly a galiba.

-- Van pulzusa? Vagy műszakis léttedre ennyit se tudsz????

Pironkodva vallottam be, hogy fizikafakultációm miatt ellógtam az elsősegély-órákat általánosban. Dániel rosszallóan cancogott. De mégis szerencse, hogy időben érkezett, mert a defibrillátor használatával életet mentett!!! Galois pihegve tért magához.

-- Majd faggasd ki Galois-t, hogy milyen volt a túlvilágon! -- adott jó tanácsot Dani. -- Kérdezd meg, látta-e az alagút végén a fényt!!!

Majd műszereit orvosi táskájába visszahelyezvén elbaktatott. Na de félre bú, következzék egy tréfás történet!

Egyszer gimnáziumban Zsolti azt mondta, hogy az egyszerű harmonikus oszcillátor (pl. a rugóra kötött tömeg) a zérustól felfelé tetszőleges magnitúdóval rezeghet, ennek négyzetével arányos az energiája!

Ambivalens (ellentétes stíluselemek, jelen esetben szomorú és vidám keveredése) és nem magánéleti, ugye?

Üdvözlettel:
ifj. Bene Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr70892940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teri 2008.02.01. 15:17:04

Mélyen együttérzek veled Róbert, az én hörcsögöm megrágta a vadiúj Bíró Ica fitnessmagazinomat. Hát, mondhatom, be is pipultam...

tanonc 2008.02.01. 22:45:33

Netán a Brodmann-arákra gondolt?

tanonc 2008.02.01. 22:46:29

Bocsánat: Brodmann-area - természetesen.

Szten 2008.02.04. 16:31:07

Igen, az a "Broadman" eléggé Brodmann lesz helyesen leírva;)
süti beállítások módosítása