Kedves Blogolvasók!

Itt Bene Róbert, a BME fizika (BSc) szakának I. éves hallgatója posztol. Azt tapasztaltam, hogy hiába a pályázati felhívás (Gyula mester mint kiváló botanikus szaktekintély), eddigelé még nem érkezett egyetlen pályamű sem. Elgondolkoztam: vajh mi lehet az oka? Némi fejtörés után rájöttem: valószínűleg a minta hiánya lehet az oka! Hiszen én is sótlanul adtam elő a vicces történeteket addig, míg Gyula mester fel nem világosított a helyes történetmondás mikéntjéről. Úgy gondoltam tehát, én is adok Nektek egy mintát, kedves potenciális pályázók. A mű szerzőjét a kiváló szakember, Öveges professzor ihlette meg (a képen őt láthatjátok). Öveges profbá

Következzék hát az ötletes alkotás Pintér István úr tollából:

Professzor úr Öveges,
megemelem sövegem.

Értem már a technikát,
mindenféle praktikát.

Nem vagyok már iskolás,
Szeretem a műsorát.

Száz kérdés, száz felelet,
Örülnek a gyerekek.

Gyerekekkel én magam,
bár nyomomban van a hatvan,

Én azért a tudományom
gyarapítom minden áron.

Nem vagyok csongrádi, sem pediglen ácsi,
üdvözli Önt Pomázról Pintér Pista bácsi.

Ifjúsági Magazin, 1965/2.

***

Tehát valami ilyesmire gondoltam én is, kedves blogolvasót. Remélem, segítettem a művel. Várom a pályműveket:

ifj. Bene Róbert

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr49892942

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Leia Mais Aqui 2017.09.21. 02:04:45

Az a kibaszott híradó és az álszent moralitás - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása