Kedves Blogolvasók, különös tekintettel kakafejre!

Hiányoltátok a sztorit, és én hűséges-alázatos kiszolgálója vagyok a közönség igényeinek, amennyiben az nem feszegeti a jóízlés, illetve a Tudomány kereteit. Meg kell vallanom, nehéz most vidámnak lennem, mikor ilyen ármány készül ellenem (lásd: B. Miklós hatalomra jutása). A vicces történetek azonban megbízhatóak, és mindég mosolyt csalnak az ember arcára. Ezért elővettem hát 10.-es matekfüzetem 3. kötetét (sok irkát elfogyasztottam egy évben, mivel füzetemben az órai anyag mellett saját bizonyításaimat, illetve diáktársaim vicces mondásait is gyűjtöttem), fellapoztam, és a következő mosolyfakasztó történetre esett a választásom.

Történt egyszer -- boldogult diákéveim alatt, amikor még azt hittem, hogy a BME tud újat mondani nekem --, hogy egyszer matekórán egyik nem túl nagy lumen osztálytársamat hívta ki a tananyagmozgató. Antiszociális barátunk, Tetemes Antal (közkeletűbb nevén Teti Tóni) azt a feladatot kapta, hogy definiálja, mi az az újperc. Meg kell hagyni, nem volt mérhető ez a feladat például a kis Fermat-sejtés radikálisan új bizonyításához vagy a Carmichael-féle (máig bizonyítatlan) sejtés megoldásához, amit én jogos feladatnak éreztem volna pedig a négyesért, amiért Tónink tepert.

Antal borzas üstökét vakargatta, rammsteinos pólóját gyűrögette, végül vállrándítva megjegyezte:

-- Hát végtagcsont. Amin három fő rész található: felső és alsó végrész (proximalis és distalis epiphysis), valamint hengeres középrész (diaphysis).

Mi tagadás, ez a válasz még F. Dániel barátunknak is büszkeségére vált volna, ha éppenséggel nem matematikaórán vagyunk! Tónink viszont nemcsak matematikából esett el a javítás lehetőségétől, de bizony helyesírásból is csúnyán leszerepelt! Hiszen azt minden magára valamit is adó elemista tudja, hogy az újperc az nem más, mint az újfok századrésze!

Mondanom sem kell, a tanárnő köpni-nyelni nem tudott ekkora tudatlanságot tapasztalván. Fejcsóválva véste be az osztálykönyvbe a legrosszabb osztályzatot, sőt közölte Tónival: kolléganőjének, Predikatív kisasszonynak is szólni fog, hogy jutalmazza meg egy tökkel nyelvtanból is a gyatra helyesírása miatt. Nemhiába tartja a mondás: a baj csőstül jön.

Ugye, milyen mulatságos?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr32892973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kakafej · kakafej.uw.hu 2008.06.28. 17:08:23

így járnak a buták, akik nem készülnek az órára. jó volt a sztori, ez a Tóni tipikus vagány gyerek lehet. jól megjárta.
süti beállítások módosítása