Kedves Bogolvasók!

Attól tartok, a vicces esetek publikálását egy időre fel kell függesztenem, mivel magánéletem úgy felpörgött, mint egy Geiger--Müller számláló Csernobilban! Olyan események történtek, hogy kaktuszaim és egyéb növénykéim nevelgetése közben csak úgy kapkodtam a fejem.


A kosbortúracsapat eseményeiről már beszámoltam nektek korábban is. Most viszont a Ferenczy-rezdiencián dübörög a magánéleti vihar. Ferenczy úr sehogyan sem tudta akceptálni lánya pályamódosítási terveit. Mivel azonban az ismert gyümölcs nem esik messze a Malus domesticától, Sulit sem kellett félteni: kiállt saját véleménye mellett. Nem lehetett vitás: kenyértörésre került a sor apa és lánya közt.


Számomra különösen fájdalmas volt eme fejlemény, lévén nagy tisztelője Ferenczy úrnak és szerelmese Skolasztikának. Igaz, szerelmünk szintén hullámvölgybe került (sajnos nem sinushullám), mivel realizálnom kellett, hogy kedvesem megpörkölte az ÉN bizonyítási kísérletem is. Nagy reményekre feljogosító gondolat lett por és hamu. Szinte alig láttam a dühtől, és pont eme pillanatomban talált meg Skolasztikám Marika, aki ezúttal jobbnak bizonyulttelefonhívása, melyben bejelentette: az állandó viták elől inkább elköltözik a családi házból. Érdeklődött, van-e nálunk üres szoba. Nem bántam vele kesztyűs kézzel:


-- A vendégszobába beköltöztettem kertben teleltetett növényeimet (amelyek közt fikusz is van), így lakóhellyel nem szolgálhatok.


Amikor Skolasztikám csalódottan letette a kagylót, és az én dühöm is foszladozni indult, akkor eszméltem csak rá, hogy talán durván bántam vele. Meg lehetett volna fogalmaznom kíméletesebben is a fennálló helyzetet. Az viszont az igazság, hogy tényleg nem tudtam vón biztosítani számára helyet.


Na de a probléma szerencsésen megoldódott, bár ehhez az kellett, hogy Skolasztika elhagyja székesfővárosunkat. Nagy botrányok zajlottak! Ferenczy úr azt mondta lányának, hogy ne pusztítsa addig az ő kenyerét, amíg vissza nem megy a József Nádor Műszaki Egyetemre. Így hát hölgyem Észak-Magyarország felé vette az irányt, hogy haverinája, Hintalan Hajnalka hajlékában húzza meg magát. Milyen szép város is az a Miskolc, és hány színű a füst, amely a kohók felett lebeg!


Amíg Hajni kohómérnöki tanulmányait végzi, addig Sulim az emelt szintű magyar érettségire készül, hogy pluszpontokat kapjon az andragógia (BA) szakra, s így biztosan bejusson.


Igen ám, de mivel Hajnalka sem dúskál a földi javakban, Skola tehát kénytelen beszállni a költségekbe (úgy is mint, H2O, gáz, villany, étkezés). Ferenczy úr azonban minden anyagi támogatást megvont tőle, így Sulinak munkába kellett állnia. A modern nőtől ez nem áll távol, köszönhetően a szüfrazsetteknek, akik a király lova elég ugrottak és esernyővel verték a rendőröket. Skolám maturált ugyan, de más képesítéssel nem rendelkezik, így bármennyire is elege lett a BME-ből, most FIZIKAi munkára kényszerült.


Az első alkalommal nem volt szerencséje. A helyi párttitkár lánya, Tópity Marika ugyanis elhappolta előle a titkárnői állást a Lenin Kohászati Művekben. Penig mily szívesen stemplizett és kontírozott volna az én kedvesem! (Tópity kisasszonyról képet is van szerencsém mellékelni.) A szerencse mégsem pártolt el teljesen Sulimtól: sikerült ugyanis munkát találni a Töltőtolljavító KTSZ-ben, ahol kellemes hangulat, jó munkatársi garnitúra, nem utolsó sorban pedig tisztes fizetés várta.


Szomorú vagyok, hogy ilyen távolra került, de majd felpattanok a Margaréta IC-re, és levezitelek nála. A miskolci flórát még nem volt alkalmam górcső alá venni. Nem hiába: minden rosszban van valami jó!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

P. S.: S hogy honnan tudom mindezt ilyen részletesen? Hát onnan, hogy bővítettem M. Poszáta feladatait... hadd higgye csak, hogy minden rendben van! De az új kém már készülődik...

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr35892998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiba 2008.09.20. 00:06:02

Kedves Gyula! Azért látom a közismert humorérzéked most sem hagyott cserben. A FIZIKAi munkán igen jót somolyogtam. Igazán örömömre szolgál, hogy ilyen termékeny vagy, és napról-napra derűs perceket szerzel számomra. Várom az újabb híreket! Úgy de úgy izgulok!
süti beállítások módosítása