Kedves Blogolvasóim!

Bizonyára epedve vártátok már, hogy beszámoljak életem folyásáról. Van is miről, ugyanis nagy változások vannak készülőben. Történt ugyanis, hogy B. Róbert kihallgatásra jelentkezett nálam. A megadott időpontban megjelent a koliszobámban, és közölte a nagy hírt, miszerént ki akar iratkozni a BME-ről!!!

a K épület előtti parkElmondta, hogy méltatlannak érzi, hogy olyan tantárgyakat tanuljon, mint pl.: Sugárvédelem és jogi szabályozása, valamint Többváltozós analízis, Differenciálegyenletek etc. Jómagam is egyetértettem válaszával, mivel halálra untam magam az efféle órákon, és csak az előadók egy-egy vicces bakija okozott némi adrenalinszint-emelkedést a foglalkozásokon. Ámbátor azt túlzásnak éreztem, hogy még az aláírást sem akarta megszerezni ezekből a tárgyakból, mutatta is a Neptunon (ami nagyon bonyolult!), hogy nem teljesítette őket. Mondjuk azt megértem, hogy a zúzmarás - hideg reggeleken inkább a kosborok pátyolgatásával töltötte idejét, semmint, hogy átbumlizzon a fél városon. Csodás város Budapest, én ezt nem is vitatom, de egy unalmas előadás kedvéért csak nem éri meg körbejárni.

Kérdeztem hát, mi lesz vele a továbbiakban. Róbert elmondta, hogy passzív féléven lesz a következő félévben, és másik szakra jelentkezik. Hogy mire, azt egyelőre még homály fedi. Amint megtudok bárminemű információt, az első dolgom lesz, hogy közöljem a kedves olvasókkal. Penig milyen érdekes előadások voltak az Auditorium Maximumban!

Végeredményben nem bánom, hogy így döntött ifjú barátunk, mert több ideje jut egyéb dolgokra.

Mindenesetre búcsúzóul körbejártam vele a József nádorról nevezett egyetemet, azokat a kedves helyeket (főleg a K épület előtti parkot, amit a mellékelt piktúrán láthattok), melynek csodás növényzetében gyönyörködtünk az elmúlt tavaszokon.

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

jó kis BME-s haccacáré! 

Ui.: Búcsúzóul még elmentünk Róberttel egy BME-s buliba (ahol közgázosok is voltak). Egész jót mulattunk, bár én ezúttal is magammal vittem a képlettárat, és az ütemek segítségével memorizáltam az ott leírtakat. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr61893041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Non est volentis 2009.01.15. 21:29:55

Hát szerintem jól teszi, ha marad valamilyen reál szakirányon, akár a BME-n másik karon/szakon. Amúgy ezen a piktúrán nem is tudom, hogy beszélhetünk "park"ról, figyelembe véve a park-szerű terület csekély nagyságát, szemben az épület hosszabb oldala mellett fekvő pázsittal, ahol a egyetemi alkalmazottak csöppségei önfeledten szoktak játszani...

Ismeretlen_66927 2009.01.15. 23:00:29

Kedves Kommentelő Non est volentis! Miért gondolod, hogy Róbertnek reál szakirányon, akár a BME-n kéne maradnia? Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula

Non est volentis 2009.01.15. 23:10:49

Mivel eddig fizikus szakra járt, ezért gondolom rendelkezik némi reál beállítottsággal. Szerintem ezt a képességét valamilyen gyakorlatorientált műszaki képzés keretében (pl mérnök, pl BME) tudná kamatoztani, később pedig jobbnál jobb állásajánlatok között válogathatna... Amúgy szerintem a reál képzésnek vannak unalmas tárgyai is, ez önmagában nem baj, az a probléma, ha valaki nem talál olyan területet, ami viszont érdekelné...

Zarathustra 2009.01.16. 03:54:53

Kedves Non est volentis A K épület hosszú oldala először is a Dunára nézz, de örülök hogy ilyen kései órán is mosolyt fakasztottál a viceházmesterektől megsavanyodott pofámra. A Nyugati oldalon azonban tényleg elég szép füves terület van, amit azonban a művelt műegyetemista közvélemény a GYEP néven ismer.

Zarathustra 2009.01.16. 04:01:15

Amúgy én is bejártam a környéket most. Mert sajnos el kell hagynom a BME ölelő karmait, hiszen a már 5.éve punkosodunk a gyepen a digerek után. De mindegy, megint elérzékenyülök, aztán nem lesz jó vége.

Non est volentis 2009.01.16. 14:16:07

Kedves Zarathustra! "épület hosszú oldala először is a Dunára néz" Két hosszú, és két rövid oldala van egy téglalapnak. Nyilván nem arra gondoltam ami a Dunára néz. Az általad használt GYEP és az általam használt PÁZSIT között nem érzem a kormoly jelentésbeli különbséget.... :D

Zarathustra 2009.01.16. 16:54:22

No de a K nem téglalap.

Non est volentis 2009.01.16. 17:16:32

Tökmindegy, a befoglaló síkidom egy téglalap. :) Két hosszú oldala van, nem egy, ami a Dunára néz.
süti beállítások módosítása