ifj. Farkas Gyula 2009.01.17. 11:55

A nyom

Kedves Blogolvasóim!

Lám-lám, érdemes volt Poszátát passzív félévre küldeni, mert így sokkal több figyelmet szánhat a nyomozásnak. E többletenergia (E) befektetésnek meg is lett az eredménye, ugyanis újabb információra bukkant Skolasztikámat illetően.

Azt bizonyára felesleges elismételnem, hogy Skolasztikát halottnak hittem, s emiatt elutaztam Miskolcra, ahol kitudódott, hogy valójában egy másik Skolasztika szenderült jobblétre egy olasz--magyar szótár hatásának köszönhetően. Ezen információ kinyomozása elég sok időmet elvette, így érdemben már nem foglalkozhattam azzal, hogy megtudjam, hová tűnt az én kedvesem. Ezzel a feladattal Poszátát bíztam meg, aki a héten elutazott Hintalan Hajnalka hajlékába, és magát Monostori Bálint-lemezekkel házaló árusnak kiadva, sikeresen átkutatta a lakást. Ott bukkant arra az érdekes dokumentumra, ami talán támpontot adhat a további nyomozáshoz.

Nem vennék rá mérget (hidrogén-kloridot például), hogy eszetekben van Sulim kiváló taxonómiája, melyet a megfelelő férfiemberek szelektálására dolgozott ki szigorúan tudományos alapon. Bár én akkor egyetlen kérdésemmel (a pluszpontok ügye) nevetségessé tettem ezt az egész próbálkozást, úgy látszik, ő maga nem adta fel, és továbbfejlesztette művét. A taxonómia 2.00-s verziójára akadt rá derék kémem. Mint szokott lenni, az új verziószám néhány változtatást takar, így például nem nyom már annyit a latban a szemüvegesség és a dandyöltözék, továbbá -- horribile dictu -- Skolasztika bevette a potentialis férfiak közül korábban kizárt főiskolás réteget (régebben az egyetemnél kezdődött a szűrő) -- hozzátéve, hogy alkalmazkodni kell a bolognai képzéshez. E szerént most a legtöbb pontot egy bizonyos B. István kapta, de hogy ki lehet ez a rejtélyes alak, arról fogalmam sincs: ennek kiderítése is Poszátára vár.

Izgalmas fordulat, nem?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr39917986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiba 2009.01.18. 21:09:27

Nos azért egy Arany Farmermellény díj biztosan pluszként jön szóba, ezért ne aggódj!

Nándor 2009.01.20. 17:58:30

Kedves Gyula! Ha Skolasztika az a bizonyos skolasztika, akinek a nyakán egy eper formájú, kb 2-3cm-es körbe rajzolható anyajegy van, akkor lehet, hogy némi felvilágosítással tudok szolgálni hollétéről... Viszont ha te a "Virágos Gyuszi" vagy, akkor tudom, hogy miért rejtőzik előled. Kulcsszó: állatkert, hüllőház. Nándi

Ismeretlen_66927 2009.01.20. 18:29:41

Kedves Nándor! Én csak a melegházba szoktam járni, de azért epedve várom információid. Üdvözlettel: ifj. Farkas Gyula a BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon kredites képzésben

Nándor 2009.01.21. 19:47:07

Kedves Gyula! Ha a fenti személyleírás passzol, akkor kedvesedet az állatkert (a budapesti) hüllőházánál találhatod meg, mivel itt segít ki. Én is itt dolgozom, lettlévén alkalmazott zoológus vagyok, és a Sphenodontia a szakterületem. Nándi (ez álnév) Ui: sok szerencsét!

Tyutymorgi · http://www.all-star.hu 2009.01.22. 20:24:54

Kedves Nándi! Mint Gyula hűséges olvasója, ha esetleg én is be szeretnék kapcsolódni a nagy nyomozásba, akkor szerinted kivel lenne érdemes legelőször fölvennem a kapcsolatot? Tyutymorgi (ez is álnév :-)
süti beállítások módosítása