Kedves Olvasók!

Okulva az álnok B. Miklós csapatától elszenvedett vereségből, úgy döntöttem, radikális kúrát teszek kosborcsapatomon. Gyűlést hívtam hát össze székesfővárosunk egyik gyorssétermében (az IC jegyet természetesen a csapat számlájára terheltem, mivel ők a felelősök a kialakult helyzetért).

-- Tisztelt egybegyűltek! -- köszörültem meg a torkom, amíg Poszáta indigót fűzött az írógépbe a jegyzőkönyvezést elvégzendő. -- Figyelembe véve a múltkori csapnivaló teljesítményüket, arra az elhatározásra jutottam, hogy csapatunk megérett a szanálásra. Ez nem a kizárandók hibája, vagy elsősorban nem az övék, hiszen a fővétkes én vagyok. Ezennel megkövetem a Kosborcsapat X. kongresszusát! Emlékeztetem mindnyájukat, hogy a csapat történetének legnagyobb bővítésére egy olyan időszakban került sor, amikor a gondok és a bajok hullámai már-már maguk alá temettek volna minket. Gyorsan kellett hát cselekedni! Sajnos az idő rövidsége miatt  -- valamint a B. Miklós iránt érzett engesztelhetetlen gyűlöletem következtében -- elmulasztottam  alapos vizsgálatnak alávetni a jelentkezőket. Így kerülhettek be olyan elemek is, akik hozzá nem értésükkel, hüpeségükkel belülről bomlasztották kollektívánkat. A köztünk lévő széthúzás az árulók malmára hajtotta a vizet! Mivel fő elvünk, hogy világ kosborgyűjtői egyesüljetek, nem hagyhatom, hogy a béke és a nyugalom szigetéül szolgáló kosborcsapatunkat az árulás veszélyeztesse. Fő példaképünk a közösségért lelkesen munkálkodó ember, nem pedig az egyéni céljaiért fogösszeszorítva küzdő stréber! Természetesn a mi kenyerünk a béke, hiszen mi senkinek kárát nem okoztuk, ami nem mondható el a galád, önmaga rothadásában gyönyörködő ellenséges kosborcsapatról. És továbbá: a krumplileves legyen krumpliveles! No, de nem is szaporítom tovább a szót, ezennel felolvasom a kizárandó tagokat, valamint a további penitenciákat is. De még mielőtt erre sor kerülne, bűnhődjék a főkolompos! Vagyis ifj. Farkas Gyula.

-- Ne tedd ezt, Guru! Mindannyian bűnösök vagyunk! -- kiáltott rémülten Poszáta, de én csendre intettem, figyelmeztetve, hogy neki a jegyzőkönyvezés a feladata és nem az okvetetlenkedés.

-- ifj. Farkas Gyula büntetése, hogy be kell szolgáltatnia a kosborcsapatnak a Tom Hutchinson-féle Hotline angol nyelvkönyv mindhárom kötetét.

Döbbent csönd. A légy zümmögését is hallani lehetett. De én nem elégedtem meg ennyivel:

-- Valamint a munkafüzeteket is! De most folytatom. Veres András ostobasága komoly bajba sodort minket, két pontot is vesztettünk miatta. Vérzik a szívem, de nem tehetek mást, mint hogy kizárjam, ezen felül elkobozzam tőle a Tardy-féle Magyarországi vadvizek világa című művet. Szabó Mária egetverő butasága szintén szégyenpírt csalt az arcomra; sorsa nem lehet más, mint a kizárás, valamint a Gyulai-féle Archaeobotanika leadása. Talán már ki is találták, de mindez csak akkor lép érvénybe, természetesen, ha töredelmesen megkövetik a csapatot és bevallják bűneiket. Gyakoroljon mindenki önkritikát, ahogy tettem én! Nota bene a maradék két tag is kizárásra kerül, hasonló okok miatt. Legyen ezért büntetésük is hasonló!

A csendet szinte érezni lehetett a teremben. A volt tagok sápadtan néztek egymásra. Már kezdtem volna a második napirendi pont ismertetésébe, amikor Veres András hirtelen talpra ugrott.

-- Hékás! Álljon meg a menet!

-- A tiszteletlen hangnemért V. Andrásnak 2000 forintos bírságot javallok -- mondta Poszáta, és már készült is kiállítani egy csekket.

-- Teszek a szabályokra! Mi, a nép vagyunk többen, és nem hagyjuk, hogy Gyula ilyen rútul bánjon velünk. Igazságot követelünk, ha kell, forradalom árán is.

Harsány éljenzés:

-- Éljen András, éljen András!

-- András, ne kényszeríts, hogy a végső fegyveremhez nyúljak ! -- fenyegettem meg mutatóujjammal a rebellis ex-tagot. -- Birtokomban van ugyanis egy jelentés, amit hű ügynököm gépelt, miszerint te az ellenséggel kokettáltál. Te B. Mikiék láncos kutyája vagy!

-- Alávaló rágalom! -- mondta András, és úgy éreztem, hogy ezzel meg is győzte a balga tömeget.  -- Új szavazást indítványozok! Le Gyulával és a visszaéléseivel! Sikkaszt, csal, basáskodik!

-- 5000 forint a Guru sértegetéséért -- motyogta Poszáta, miközben már sercegett is tolla az újabb csekken. Ez viszont már aligha mentette meg a helyzetet. Még szerencse, hogy Poszáta figyelmeztetett, hogy elnöki jogköröm az ülés berekesztése:

-- Az ülésnek vége! A személyi kérdésekről a következő konferencia dönt majd. Aminek időpontja a szabályok értelmében a jövő hét.

-- Rendben -- mondta András --, élvezd ki a hatalmad, amíg lehet. A demokrácia a mi oldalunkon áll, és győzni fogunk!

Borús hangulatban indultam a pályaudvar felé. Már csak egy hétig lehetek a kosborcsapat vezetője? Még szerencse, hogy az IC jegyet a mostani büntetésekből ki tudtam fizetni, de ha elveszik a csapat, akkor mi lesz velem? Egy élet munkája látszik romba dőlni...

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr711226075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HUNited 2009.07.06. 16:11:25

Üdv.

www.tuttifunny.lapunk.hu linkcserét ajánl! Tegyétek ki a linkünket és írjatok, ha kész! Cserébe mi is kitesszük a tiéteket!

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.07.10. 22:10:37

@Blassius: Kedves Kommentelő!

Kéretik világosan beszélni, mivel nem tiszta a három pont funkciója. Illetve az igen, hogy funciójuk a titokzatkoskodás, de légy szíves egyenes formában intézni hozzám a szavaid.

Jó szelet!
ifj. Farkas Gyula
süti beállítások módosítása