Szia, Kedves Olvasóim!

Miközben a jogi szál kiválóan halad, hazaért nyaralásából menyasszonyom is. Tevepostával küldött anzikszát ugyan még nem kaptam meg, de kedvesemnek ma már személyesen adhattam üdvözlő basiumot pecsenyepirosra sült orcájára, mikoron átléptem a Ferenczy-rezidencia küszöbét. Ferenczyné asszonynak is beköszöntem, aki azonban nem tudott fogadni, mivel Marie éppen aludttejes pakolással próbálta enyhíteni leégés okozta fájdalmait (közben természetesen sugározta kedvenc sorozatát a Story tévé).

Mikor bekopogtam kedvesem szobájába, hallottam csilingelő hangját. Nocsak, vendége lenne? -- lepődtem meg, de aztán eszembe jutott, hogy amilyen elválaszthatatlanok mostanában régi-új barátnéjával, Hajnalkával, bizonyára őt látta vendégül. Nagyot néztem, mikor belépve mátkám leányszobájába csak a kezét tördelő Skolasztika meredt üveges tekintettel a tükrére.

-- Légy üdvözölve, kedvesem -- köszöntem illendően, amit ő nem viszonzott. -- Kivel beszélgettél az imént?

Skola azonban nem válaszolt, csak tovább tördelte a kezét, és halkan sustorgott valamit. Csodálkozva néztem szét a szobában, de nem volt ott senki.

-- Ahá, értem már -- csaptam a homlokomra. -- Csak nem valami radikálisan új gondolat jutott eszedbe a Carmichael-féle (máig bizonyítatlan) sejtéssel kapcsolatban? Én csak örülök ennek, ha így van, és nem akarlak megzavarni sem, bár meglepő számomra, hisz úgy tudtam, már régóta nem foglalkozol matematikával.

Mihelyt ezt kimondtam, Skolám mintha felébredt volna előbbi révetegségéből, és kiáltozni kezdett:

-- A repeszek! Vegyétek ki belőlem a repeszeket!

És hozzá rémisztően sikoltozott.

Ijedten csuktam be az ajtót. Úgy tűnik, Skolámnak kissé megártott a tunéziai hőség. Sebaj, majd kialussza -- legyintettem, és elhatároztam, majd visszamegyek másnap. Úgyis van bőven tennivalóm, többek között keresnem kell egy szövetségest, aki segítségemre lesz az album visszaszerzésében, de kívülálló személy és nem tagja kosborcsapatomnak...

Jó szelet!
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr141329202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása