Kedves Blogolvasók!

A nosztalgia az egyik múltkori poszt kapcsán -- amelyben a Skolasztikával való első kapcsolatomat boncolgattam -- olyannyira hatalmába kerített a visszaemlékezni vágyás, hogy nem állhatom meg, hogy újabb anekdotákat elevenítsek fel internetes pályafutásom kezdetéről. Ez a történet 2005 júniusában játszódik, ekkor hozott létre számomra külön topikot "baguette" (aki nem mellesleg itt vezet blogot: http://kevan.org/brain.cgi?inezke ). A topik címe: "Fizikaórán történt vicces esetek -- csak ifj Farkas Gyula számára". Nagyon örültem ennek a lehetőségnek, mivel azelőtt más különböző fórumokba kellett szolgáltatnom a humort. Ezt a kuszaságot, ezt a tördezettséget szüntette meg baguette jótéteménye.

Ezzel a hozzászólással mondtam neki köszönetet 2005. június 19-én:


"Sziasztok, kedves Fórumozók!

A Dühöngő fórumtémát eddig még nem böngésztem, azért nem reagáltam. Igen megtisztelő, hogy egy ilyen külön topicot hoztatok létre, köszönöm. Értékeljem úgy, mint egy gesztust a Tudomány felé? Sajnos most válságban vagyok, nem nagyon jutnak eszembe újabb vicces esetek, de majd a lesz, azonnal jelentkezem. Viszont részetekről eddig még nem érkezett sok. Nem gondoljátok, hogy a régieket össze kéne gyűjteni? És akkor meglenne egy helyen. Jó lenne, ha felvetésemet tett követné.
Marad tisztelettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának elősőéves hallgatója"

A topik hamar népszerű lett, minden egyes fordulatára kevés is lenne most ez a bejegyzés. Hogy mennyire üde színfolt volt a "Fizikaórán történt vicces esetek", jól példázza, hogy kommentelő Vidót is élénk nosztalgiázásra késztette:
 

"A tanárom, aki első félévben elektronikát tanított, átlag 6-7 pulóverben járt előadásokra, mert fázott a légkonditól. Egyszer egy srácnak adott plusz pontot a zh-jára, mert kitalálta hány pulóver van rajta éppen......"


Sajnos nem maradtak el a vádaskodások sem.


"Kedves Guinevere CSI!

Először is bocsásd meg nyers hangom, aminek a fórumon tért engedtem, de egy kicsit dühös vagyok. Egyik fóumozó nem átall humán arcnak nevezi, és tétele bizonyítására állandóan ostobaságokkal traktál. ez egy kicsit feldühített. de remélem, senkit sem bántottam meg. Amúgy van valami vicces történeted valamilyen óráról? Szívesen venném. Az emberi butaság nyugtató hatású.
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának 1. éves hallgatója"
(2005. június 20.)

Hát igen, hosszú esztendők óta küzdök már Don Quixoteként valódiságom bizonyítására. Hogy aztán ez milyen konfliktusokba kevert fórumoló Rokk Ervinnel, és hogy a fórumozó leányok miként vesztek azon össze, hogy ki legyen az arám -- nos ez egy következő bejegyzés részét képezi majd.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának ötödéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr351524671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása