Kedves Kommentelő Ceve!

Külön posztot szánok felvetésednek, miszerint engem vagy kirúgtak dajdajozás miatt vagy egyenesen nem is létezem. Nem a személyed fontossága indít arra, hogy posztom főszereplőjévé tegyelek. Nem! Hanem egyszerűen az a tény, hogy internetes működésem öt évében már nagyon sokan tartottak kamuregnek, egyesek nem átallottak bölcsészarcnak nevezni engem. Kezdődött a sor Rokk Ervinnel még a csajozas.hu-s időkben, és aztán folytatódott, folytatódott. Ebből már elegem van. Úgy érzem, itt az idő, hogy ország-világ előtt bizonyítsam, létezem. Ha még ezután sem hiszel nekem, akkor le vagy ejtve, apafej! Mellékelem az én kollégiumi beosztásomat, ott szerepel a nevem és a szobám száma is; ha gondolod, látogass meg nyugodtan a következő szorgalmi időszakban. Egyértelmű, hogy kettőnk közül valaki hazudik!

 

****

Valódiságom igazolására álljon itt egy interjú is, ami az elmúlt években készült velem. Csak nem gondoljátok, hogy a riporter magában beszélt?! Ugye, ugye.

"...Hősünk tanulmányi és magánéletbeli sikerein túl “digitális diáriumával” is folyamatosan gyűjti az az elismeréseket , díjakat:

-- 2007: jelölés az "Év Blogja" címre.

-- 2008: Arany Farmermellény-díj.

-- 2009. május: index.hu címlap.

Eme bevezető után szerintem valamennyiünket szétfeszíti a vágy, hogy megismerjük a szóban forgó személyt. Nekem megadathatott az a kiváltság, hogy személyesen is talákozhattam vele, sőt, támogatta azt az ötletemet, hogy az utolsocsepp.hu olvasóinak is bemutatkozzon.

A továbbiakban tehát beszéljen Ő… önmagáról és a híressé vált blogjáról:

" …Először is hadd mutatkozzam be. Én ifj. Farkas Gyula vagyok, a BME mérnök-fizikus szakának IV. éves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon, osztatlan, kredites képzésben, nappali tagozaton, államilag finanszírozott helyen…"

" …Bár mindig is jeles tanuló voltam -- úgy gondolom, ez is valami --, tény, hogy a reáliákhoz nagyobb tehetséget mutattam. Éppen ezért kezdetben történeteim korántsem voltak olyan zamatosak, jól kidolgozottak, mint ahogy a bennük elrejtett poen azt megérdemelné. Stylusomat tudatosan fejlesztettem, egy időben pl. szlengül tanultam, mivel egy bizonyos fórum íratlan szabályai azt kívánták…"

" …Úgy gondolom, mivel történeteim az intellektuális humort képviselik, megértésükhöz nem elég a józan ész, hanem bizonyos műveltség is szükségeltetik hozzá. Ha teszem azt egy kétéves jól elboldogul a Dér–Radnai–Soós példatárral, akkor bizonyára élvezni fogja. De vegyünk egy ötvenéves fajankót, aki azt se tudja, mi a különbség a kinetika és a kinematika között, az csak bámulni fog blogomon, mint ifjú szarvasmarha az új nyílászáróra! Ergo blogom nem korosztályfüggő. Sokkal inkább intelligenciakvóciens-függő…"

"… Sikereim sorozata 2005-ben kezdődött, amikor a korábban már emlegetett fórumon önálló topikot nyitottak nekem fórumoló társaim, “Fizikaórán esett vicces történetek kizárólag ifj. Farkas Gyula számára” címmel. De ez még semmi! 2007-ben (blogom születésének évében) művemet jelölték az Év blogja megmérettetésen, ahol igaz, nem jutottam tovább, de nem a győzelem, hanem a részvétel a fontos. Munkám gyümölcse tulajdonképpen 2008-ban érett meg, amikor is elnyertem a legkiválóbb stilisztának járó Arany Farmermellény-díjat, ahol is olyan kiváló emberekkel kellett megküzdenem az első helyért, mint például Lakat T. Károly, Emberek együttes etc. etc. Jelentős sikerként éltem meg, amikor a Népszabadság Online lehozta egy fórum-hozzászólásomat. Ezenfelül megemlíthetem még szereplésem az Index címlapján 2009. májusában…"

Amennyiben még ennél is behatolóbban szeretnénk megösmerni őtet:

http://kosbor.blog.hu (a "digitális diáriuma")

http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8134986

Hősünk szavaival élve: JÓ SZELET:)"

(forrás: http://utolsocsepp.hu/2009/07/17/ifj-farkas-gyula-a-bme-fura-ura/ )

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr761659531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EvilHedgehog 2010.01.09. 19:18:12

Nade Gyula!

www.gtkhk.hu/index.php/kollegium/wjk-szobabeosztas

Az A102-ben Pintye Norbert, Szabó Péter és Szabó Viktor lakozik.

Ami még szörnyebb hogy ez a GTK beosztása.....

Az oldal puritán CSS nélküli megjelenítése is gyanút kelt...

Mélyen megrendültem....

exceve 2010.01.09. 19:37:08

@EvilHedgehog: Nem, ez a teljes Wigner beosztása. Benne vannak a TTK-sok is.

EvilHedgehog 2010.01.09. 19:38:53

@ceve: Megrendülésem mostmár kevésbé mély...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.01.09. 21:53:07

Kedves Gyula,

Ez nagyon merész publikáció volt, nem tartasz attól, hogy egyesek ezzel az infóval visszaélnek? Javaslom egy önvédelmi lőfegyver (agresszorok) és egy dupla csomag óvszer (hódolók) beszerzését erősen.

Na!

exceve 2010.01.10. 16:42:39

@EvilHedgehog:

Viszont, legalább tudjuk már Sz. Péter teljes nevét. :)))

Gyula! Csak nem P. Norbert vagy Sz. Viktor néven vagy bejelentve a Wignerben, hogy nehezebben találjon rád a zsaroló?

exceve 2010.01.10. 16:43:59

@ceve: Ez esetben tényleg nagy gödeség volt nyilvánosságra hozni a szobaszámodat.

Sz. Petra 2010.01.10. 17:35:16

Hi! Én nem szoktam kommentelni, de gondoltam hozzászólok, ha már ekkora port vert fel a dolog. Én vagyok Gyula szobatársa, úgyh nekem elhihetitek, h létezik :)

dzsenerésön 2010.01.11. 09:59:36

Ha Sz. Péter szobatársa és igazat mond, akkor:

Szabó Péter A102
Szabó Viktor A102
Pintye Norbert A102

Szabó Péterrel az A102-ben lakik, tehát Szabó Viktor vagy Pintye Norbert.

Szekér Péter A211
Balogh Zoltán A211
Szabó Zsolt A211

Ha Szekér Péterrel az A211-ben lakik, akkor Balogh Zoltán vagy Szabó Zsolt.

Szerintem ifj. Farkas Gyula létezik, de nem úgy ahogy mi gondoljuk :)

Gyuszikám, nem kell több bizonyíték elhisszük :)
Jó szelet!

ovidömper 2010.02.07. 13:12:54

szia!

bocsesz, mivel a fenti listán érintett vagyok, és nem szeretném, hogy a teljes nevem látszódjék, meg kissé aggájos is különböző személyiségi jogok tekintetében, hogy csak kiraksz egy ilyen screenshotot, kérlek, pixelezd ki a vezetékneveket, vagy elaglább a kezdőbetű utáni dolgokat. mondjuk így Fxxxxx Gyula (persze a saját nevedet nem kell, de ezen mutatom be).

(tudom, hogy a gtk-nál meg francinál is elérhető a lista, de azért ez mégis más, mint a blogponthu)

köszi

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.02.07. 15:13:27

Kedves @ovidömper: !

Kérésedet figyelembe vettem, eltávolítom a képet. Azt hiszem, a kételkedőket már sikerült meggyőznöm. Elnézésed kérem, ha ebből kellemetlenséged adódott!
Üdv,
ifj. Farkas Gyula

U.i: Az aggályos szót ly-vel írjuk!

Grammar Nazi 2010.05.18. 11:51:23

@ceve: Hát P. Norbert biztos nem lehet, mert ezt küldte nekem öt perce:

"
Norbert: kosbor.blog.hu/2010/01/09/valasz_cevenek
Hát lol
Látod, mindent én irányítok a háttérből.
Lehet holnap leszúrnak az utcán, mert valaki nekem adja ki magát.
"

:D
süti beállítások módosítása