Szia,  Publikum!

Néhány bejegyzéssel korábban említést tettem a kosborcsapatom zilált pénzügyi helyzetéről. Igazán csak akkor szembesültem a helyzet komolyságával, amikor e kérdés tisztázására gyűlést hirdettem meg, amelyen Bandi, Josh, Nusika és Poszáta vettek részt. (És természetesen szerény személyem.) Tudni kell, hogy bár 2009 decembere óta Novák Nusika a titkárnőm, tevékenysége közismert hebehurgyasága miatt nem terjedhet ki a pénzügyekre. Ezen feladatok végrehajtásában Poszáta illetékes, ő azonban, úgy látszik a blogvezetéshez hasonló szinten látta el ezen munkakörét is.

-- Nagyobb a baj, mint véltem -- ijedtem meg a kimutatásokat látva. Nem elég, hogy Klotilddal szünetel a kapcsolatunk, de még a csapat ügyei sem mennek megfelelő ütemben.

-- Azért nincs minden veszve, guru -- magyarázta bizonyítványát Poszáta --, hiszen még két túrára való pénzünk maradt és az idei előfizetések sincsenek veszélyben, melyeket a szaklapokra eszközöltünk...

-- Bah! -- legyintettem. -- Ez most csak mentegetőzés! Ahogy itt is láthatod, az idei bevételek katasztrofálisan alacsonyak.

-- Ez részben a tagok hibája.

-- Badarság. Neked kellett volna tőkét kovácsolni... most akár még gyorsuló spirálba is kerülhetünk!

-- Jaj, csak azt ne -- sikoltott fel Nusika, és arcát kezeibe temette --, azt nem élném túl! Egyszer a Vidámparkban is volt ilyen, és akkor kiesett a kezemből a vattacukor, ami éppen az ott flangáló igazgatónő tupírfrizurájában landolt, és...

-- Ez sehogyan sem tartozik a tárgyhoz! -- csapkodtam a kalapácsommal.

-- Szerintem sem! -- erősített meg a tohonya Josh.

-- Inkább azon törjük a diónk -- folytattam --, hogyan lábalhatnánk ki a jelen helyzetből. Ha ez így megy tovább, jövőre lehúzhatjuk a rolót. Az ellenség meg nevethet a markába. Ezt akarjátok?

-- De mit tehetnénk? -- kérdezte Nusika.

-- Növelni kell a bevételeket -- mondtam.

-- Csakhogy ez teljességgel lehetetlen. Bandi eladósodott, nem tud fizetni. Jómagam nem kapok ösztöndíjat, és immár a guru bevételei sem a régiek -- kezdte Poszáta.

-- Új módszerek kellenek, ennyi az egész -- szólalt fel Bandi, aki eleddig csendben ült.

-- Halljuk!

-- Szívesen tervezek egy programot, amivel kalkulálhatunk. Sőt, azt is vállalom, hogy új pénzügyi tervet dolgozok ki.

-- Ez nagyszerű! -- lelkendeztem. -- Ha tényleg meg tudod tenni, téged nevezlek ki a pénzügyek szervezőjének!

-- De guru -- hebegett-habogott Poszáta.

-- Csak semmi ellenvetés! Tetemes szereped van abban, hogy ide jutottunk. Hogy megtanuld a leckét, még pénzbírságot is kell fizetned. Hátha ebből tanulsz valamicskét, és legalább érdemben is hozzájárulsz munkánkhoz!

Rendelkezéseim általános egyetértésben szavaztuk meg. Még a megszeppent Poszáta is igennel szavazott. Megvallom, jó elégtétel volt ez számomra, mivel még nem tudtam megbocsátani neki azt az ámokfutást, amelyet blogomban az elmúlt hónapok során végbevitt.

Remélem, Bandi visszarántja majd csapatunk a pénzügyi csőd előtt, és újra virágzó pályára helyezi az egyedül legitim kosborcsapatot.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr952101867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása