ifj. Farkas Gyula 2010.07.07. 17:59

Piroslap

Kedves Rajongók!

Képzeljétek, mi történt! Ha nem lettem volna szemtanúja, azt hittem volna, ilyen csak a mesében van. Milyen szerencse, hogy nevem szinte szinonim fogalom a szavahihetőséggel, így ti is biztos forrásból tájékozódhattok, kedves olvasók!

 Történt, hogy kedvesemmel éppen a Duna partján korzóztunk, amikor ő felsóhajtott:

-- Juj, de jó vóna egy kis kapucíner!

-- Mire várunk még? Üljünk be ebbe a kellemes kis lokálba és fogyasszunk!

 Úgy is tettünk. A pincér kihozta a kért italokat.

Ittunk-ittunk-iddogáltunk, közben néztük az utca forgalmát. Közben valami kapcsán eszembe jutott az Einstein--Podolsky--Rosen paradoxon, és mivel Klotild nem volt járatos ebben a témában, rövid előadást rögtönöztem. Csak éppen olyan könnyedet, amit elbír a forró kapucíner és a fánk. Kedvesem csillogó szemmel hallgatta prezentációm, amit váratlanul meg kellett szakítanom. Feltűnt ugyanis szobatársam, a botor Sz. Péter valamint lumpen cimborái -- név szerint Lothar, Főnök és Döme. Bár egyéb esetben nem lett volna annyira ínyemre a társaságuk, most mégis javallottam, tartsanak velünk. Le is ültek a fonott székekre, én pedig folytattam a megkezdett beszélyt:

-- Szóval, ez a Podolsky egy igen nagyszerű figura volt...

-- Mi az hogy volt?! -- hörrent fel Lothar. -- Nemcsak az angoloknak rúg gólt, de megkapják a spanyolok is! Deutschland, Deutschland über alles!

Először csak értetlenül bámultam, vajon miért kell futballal elrontani ezt a kellemes fizikai témájú beszélgetést. Én tudniillik Boris Podolskyról beszéltem, ez a hüpe meg itt valami csatárt emleget. Aztán zavarosan derengeni kezdett valami: megvan, hiszen ő Lukas Podolskyról beszél, én meg Borisról.

-- Hogy ti mekkora gödék vagytok! -- nevettem realizálván a műveletlenségüket, és még a kapucínert is kilötyögtettem. Hogy mekkora hülyék vannak! Az egész kávézó hangosan nevetett, a pincér meg még egy tréfás montázst is csinált, amit én közreadok, ezzel is fokozva Lothar leégést. Vicces, nem?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr962136537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása