Kedves Olvasók!

Sajnos a szakszervezeti beutaló csak öt napra szólt, így már pénteken el kell hogy hagyjuk csodálatos szállásunkat. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan tud rohanni az idő. Még a legújabb szerzeményem, Turcsányi Gábor becses műve sem hiányzott, amit az utolsó pillanatban kölcsönöztem ki, de végül az ágyamon feledtem. A címe: Rövid bevezetés a pszeudo-pszicho-botanikai analízisbe.

Érdekesen hangzik, nemdebár? Sajnos csak Pesten olvashatom. Ám a nyomdatermék még így sem hiányzott, hiszen Klotild mellett úgy felpörög az óra máskor lomha mutatója, mint egy Geiger--Müller-számláló Hirosimában. Napközben tarokkoztunk (hála legyen Bandinak, hogy ennyi kártyajátékban kipallérozott!), illetve napoztunk, fürdőztünk vagy a Hableány szálló pompás kantinját élveztük. Egy biztos: a szállodai víztől nem kaptunk hasmenést, mivel minden ételt bőven odakozmáltak, így juttatva szervezetünkbe a kellő szénadagot.

Az egyik este táncos mulatságon is résztvettünk, aminek Klotild nagyon örült. Fel is vette aranykeretes, szívet formáló napszemüvegét, nyakába pántlikát kötött, csak úgy susogott rajta a terrilén szoknya. Egészében véve, falnivaló bőr volt!

A táncos est prímán sikerült, ment néhány jó charleston meg twist a lemezbarázda-billegetőn, de Klotild ahhoz is ragaszkodott, hogy jerkezzünk egyet. Utána jöhetett a swing meg a lambada. Úgy kifulladtam, hogy alig győztem törölgetni gyöngyöző homlokom. Amikor azonban egy lassabb szám került fel -- azt hiszem, Hollós Ilonától a Van ez így -- Klotild fülébe súgtam néhány matekos vicces esetet. A történeteken úgy nevetett, hogy az egész táncház ránk figyelt. Én persze csak büszkén somolyogtam: hadd irigykedjenek a hüpék, micsoda nő van az oldalamon!

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr842154543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rókakígyó 2010.08.10. 01:44:47

Nekem Turcsányi tanárúr volt a konzulensem.
süti beállítások módosítása