Kedves Blogolvasók!

Örömmel jelentem, hogy újabb irománnyal gazdagítom lassan kétéves múltra visszanéző elektronikus diáriumomat. Az írás azonban egyúttal azt is jelenti, hogy újabb eseménnyel gazdagodott fordulatokban igazán nem szegény életem. Ezúttal magánéleti fordulatról kell hogy számot adjak. Az is meglehet, éles szemű Olvasók, hogy nem is fogok újat mondani Nektek, mert eddigi soraimból már kiviláglott, mennyire nagyra tartom leendő hörcsögeim, Gauss és ifj. Galois nevelőanyját, F. Kunigundát. Ez a körülmény azonban némelyeket olyan elhamarkodott következtetésre bírt, miszerint az én cordisom immár őérette, és nem Skolasztikárt ver hevesen. Nos, ez a megjegyzés engem is komoly gondolkodásra késztett. Olyannyira, hogy egy esős délutánon szobámba zárkóztam (miután Sz. Pétert kipateroltam onnét -- megjegyzem, nem kellett hozzá különösebb erőszak, mivel amúgy is menni készült a krimóba [1113 Bp., Villányi út 54.]), és számot vetettem érzéseimmel. Nem prímszám, de még csak nem is irracionális szám volt ez, hanem komoly mérlegelés. Skola vagy Gunda -- a képen látható kérdőjelet cordisom végül felkiáltójellé transzformálta

Először is Skolasztikám körül forogtak gondolataim. Blogomban nyomon követhettétek a vele kapcsolatos eseményeket, ti. hónapok óta nem tudok vele kapcsolatba kerülni, hiába minden próbálkozás. Egy-egy téves nyom akadt ugyan, de lényegi információról nem tudok beszámolni. Olyan bonyolult ez az ügy, hogy még Poszátámnak is beletört a bicskája, akinek kvalitásait viszont nem szívesen hagynám parlagon pihenni, így lehetséges, hogy ismét a Csapody-album ügyére állítom át. Ez viszont azt jelenti, hogy beletörődöm abba, hogy Skolasztikámnak mindörökre nyoma veszett. Nyoma veszett, de a kapcsolatunk nem szűnt meg. Nem szakítottunk, amit nem is terveztem, de még ha meg is fordult volna a fejemben, távollétében ez amúgy sem kivitelezhető. Így hát mi egy pár vagyunk, addig a pillanatig mindenképp, míg újból fel nem tűnik. Na mármost, ha nekem Skolasztika a párom, feltétel nélküli hűséggel tartozom neki, akár tudok tartózkodási helyéről, akár nem. S bevallom, kedves Blogolvasók, akadt egy-két kósza pillanat, amikor igen csak fegyelmeznem kellett magam, hogy ne csapjam be rútul távol levő kedvesemet. Gunda ragyogó szépsége, lehengerlő bája, üde frissessége már-már tévútra vitt, s mivel férfiből vagyok, attól tartok, a feltételes mód nem lesz sokáig tartható, ha még további időt kell vele közös légtérben töltenem. Lehet, hogy idővel a hormonjaim győzedelmeskednek a racionalitásom felett... Bizony, kedves Blogolvasók, kegyetlenül mardosott a lelkiösméret, s nem láttam kiutat, mert képtelen voltam elfojtani csírázó érzéseimet. Így hát kénytelen voltam radikális megoldást választani. Egy nap úgy döntöttem, többé nem megyek be Szeminárium II. (Kond. any. fiz. modul) órára. Sőt, egyik írtam Gundának egy levelet, amelyben feltártam előtte érzéseim és szándékom. Arra kértem, ne találkozzunk, és ha lehet, Galois gyermekeit is postázza inkább, minthogy személyesen találkozzunk. A levelet közös ismerősünkkel, Szekeres Balázzsal küldtem el (aki nem mellesleg elég nagy koponya.) Nemsokára választ is kaptam Gundától, aki a szerelem mindent elsöprő erejére hivatkozva kérte, hogy oldjam fel magam vállalt kötelezettségeim alól (Skolasztikát értette ez alatt), és engedjek a szív szavának: legyünk mégis egy pár. Én azonban tartottam magam elhatározásához, és átböngészve az egységes TVSZ-t megtaláltam a megoldást a problémámra. Tárgyleadási kérvényemre nemsokára meg is érkezett a kedvező válasz. Ez a magyarázata annak, miért nem szerepelek a kurzus résztvevői között. tantárgyi adatlapDe az én lelkiismeretem tiszta, mivel a lehető leghelyesebben cselekedtem, ami az adott körülmények közt lehetséges volt.

 

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr90987225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaguar7 2009.03.07. 13:43:35

Tisztelt ifj. Farkas Gyula!

Nekem elég kamu-szagúnak tűnik ez a dolog. A kondenzált anyagok fizikájának eme elismert és jeles képviselője miért vonná meg magától a Szeminárium II óra látogatását, ezáltal meg(+)gátolva saját maga szellemi fej(corium) lődését? (amennyiben van még hova)
Gondolom a belinkelt jpg (Joint Photographic Experts Group) állományt, mint "bizonyítékot" a nyájas blogolvasók has(abdomen)fogó kacagtatására szánta, hisz az óra alapadatai bárki számára meg(+)tekinthetőek. Ezzel szemben a leadási kérelem elfogadását igazoló hivatalos levél bescennelt változatát szívesen meg(+)tekinteném, nehogy a nyájas blogolvasók elpártoljanak a rendszeres hahotázástól és kacagástól, feltételezvén egy közönséges szél(ventus)hámosságot.

Az említett Szekeres Balázs csak nem véletelnül szolnoki, és a Kodály Zoltán, valamint a Verseghy Ferenc iskolákba járt?

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.03.07. 14:33:41

Kedves Kommentelő Jaguar!

Én nagyon szívesen bescanneltem volna akár a leckekönyvemet is, de némelyek óvtak ettől, mondván, még visszaélésre biztosítok alkalmat. Ennek következtében óvakodok bármiféle hivatalos irat publikálásától. Remélem, kielégítettem kíváncsiságod.
Tudom, hogy ez radikális lépés volt, de Skolasztika ér ennyit a számomra. Lehet, hogy furcsa, de hát "furcsa egy találmány a szerelem"!
Egyébként pedig, amennyiben pedig bárki is kétségbe vonja létezésemet, azt kihívom egy párbajra. Mégpedig tudáspárbajra!
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon (ANÁ), osztatlan kredites képzés

Jaguar 2009.03.07. 18:43:13

Kedves Gyula!

Meglepődve tapasztaltam, hogy leveledben engem szólítasz meg. Tudatom veled, hogy a fenti - gyanakvó, már-már paranoid hangvételű, szavahihetőséged kétségbevonó - kommentet nem én, hanem csak "névrokonom" Jauár7 (hetes) követte el.

Maradok hű olvasód: Jaguar (7 nélkül, alias egykoron: Tiba)

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.03.07. 19:13:23

Kedves kommentelő @Jaguar: !
Ezer bocsánat! Azt hittem, ez a továbbfejlesztett verziód!
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának stb. stb.

2009.03.07. 21:32:57

Tisztelt ifj. Farkas Gyula!

Megértem az ön tépelődősét, hisz a vak is látja, Kunigunda (a jobboldali képen,ha jól sejtem) milyen szemrevaló teremtés. Skolasztikáról pedig az a véleményem - amit ön a szemére ereszkedett, az objektív tájékozódást életveszélyesen megnehezítő rózsaszín köd miatt talán nem tudott detektálni -, hogy sajnos könnyűvérű, léha nőszemély. Így hát nyugodt szívvel búcsút inthet neki.

Kiváló Tisztelettel:

Ű.L.

jaguar7 2009.03.08. 00:44:49

@ifj. Farkas Gyula:

Gondolom akkor tisztelt ifj. Farkas Gyula, meg(+) tud nekem nevezni egy(1) olyan kurzust, amit Ön hivatalosan látogat, és szerepel a kurzus névsorán. Ezzel végre pontot tehetnénk erre az alapvető kérdésre.

Mit takarna pontosan a "tudáspárbaj"? Helyszín, mód, szabályok?

jaguar7 2009.03.09. 13:09:47

Csak nem valami kellemetlen kérdést tettem fel? Gondolom csak meg tud nevezni egy ilyen kurzust. Vagy nem? Ííí, igen kellemetlen.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.03.09. 16:37:51

Kedves Kommentelő jabuar7!

Ha kételkedik valódiságomban, javaslom, ejtsünk meg a közeljövőben egy tudáspárbajt, mondjuk botanikai témában.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

jaguar7 2009.03.09. 18:24:16

Tisztelt ifj. Farkas Gyula,

kényszeredett erőlködése a tudáspárbajon való meg(+)mérettetésre nem tudja háttérbe szorítani azt a tényt, hogy Maga nem tud olyan kurzust megnevezni, amelyen szerepel a neve. Ez valószínűleg csalódottsággal fog(dens)ja eltölteni a több száz lelkes olvasót, hisz nyílvánvaló bizonyítéka annak, hogy a leírhatatlan hahotázások alapjául szolgáló eddig közzétett merőben mókás fizika és matematika órai történetek egyszerűen a legmegátalkodottab hazugságok. Úgyhogy a nyájas olvasók megnyugtatásául ugyan nevezzen már meg egy ilyen kurzust.

Ennek ellenére vállalom a tudáspróbát, természetesen kiegészítve az általam választott motorsport (MotoGP, WSBK) témakörrel. Szabályok, lebonyolítás?

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.03.09. 22:16:31

Kommentelő jaguar7!

Tartok tőle, hogy kommunikációnk olyan meddővé vált, mint a Kalahári - sivatag! Hogy miért? Mert te minden jog nélkül kérdőjelezted meg létezésem, holott még a saját létezésed sem tudod bizonyítani! Vettem ugyanis a fáradságot, és utánaérdeklődtem a József Nádor Egyetemen Neptun rendszerében, valamint Központi Tanulmányi Hivatalában. Két és fél óra sorbanállás után -- amit érdekes matematikai problémákon való ötletelésre vagy a Csapody-album visszaszerzésére irányuló akcióterv kidolgozására szánhattam volna -- kiderült, hogy a BME-re nem jár semmiféle jaguar7! Hiába értetlenkedtem, az ott dolgozó kartársnő kerek perec megmondta, jaguar7-nek semmiféle jogviszonya nincs eme patinás intézménnyel! Na mármost, kedves jaguar7, valamelyikünk nem mond igazat létezésére. Úgy is fogalmazhatnék, a kettőnk közül valaki hazudik! Ami a tudáspárbajt illeti, helyszínnek javaslom a szederkényi művelődési ház alagsori klubtermét. Az autó-motor téma ellen semmi kifogásom.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

buxa 2009.03.10. 22:23:03

hat en meg egy ilyen buzi blogot eletemben nem lattam.

2009.03.16. 17:34:38

@ifj. Farkas Gyula:
> Hiába értetlenkedtem, az ott dolgozó
> kartársnő kerek perec megmondta,
> jaguar7-nek semmiféle jogviszonya nincs
> eme patinás intézménnyel!

:D !!!! Mint mikor Nagy Sándor szétvágta a gordiuszi csomót!
süti beállítások módosítása