Kedves Blogolvasó Publikum!

Úgy tűnik, mostanában nagyon rám jár a rúd. A titokzatos zsaroló egyre keményebb módszerekhez nyúl! A minap például egy ismeretlen szaktársam belinkelt a mérnök-fizikus levlistára (kondenzált anyagok fizikája szakirány) egy linket, melyet úgy kommentelt, hogy nagyon vicces, és végig hasát fogta nevettében, míg azt bámulta a katódsugárcsövön. Gondoltam, bizonyára valami mókás fizikaórai eset, ezért sietve ráklikkoltam. A videót látva majd meghűlt ereimben vér!!! Ez volt az:

Másnap az alma materben megjelenvén azt tapasztaltam, hogy zöldfülű alsóbbéves kollégáimtól kezdve a seniorokig mindenki összesúg mögöttem, s itt-ott még egy röttyintést is lehetett hallani. Országos cimborám, Béca (akire bizonyára emlékezhettek a piris affair kapcsán) megveregette a hátam, és megkérdezte:

-- A Táncművészeti Főiskolára cseréled le a BME-s padot, öregem?

-- Miii-csooo-daaa? -- hüledeztem. -- Tán csak nem arra célzol, hogy szeretem a Protonok táncát?

-- Höö-hööööö-hööööööö! -- pukkadozott mellettem Béca, de ettől én nem lettem okosabb.

Nem sokkal eztán azonban leesett a húszfilléres: a zsaroló által közzétett videóra célozgatott egykori barátom!!!

Nos, kedves Olvasók, itt meg kell, hogy álljak kicsit. Mikor először megláttam ezt a videót, bizonyos voltam benne, hogy a gaz zsaroló képes volt és odamontírozta a fejem, valamint ismerőseim (úgymint B. Róbert, az áruló B. Miklós, a kiváló Szerjózsa, valamint a vicces történetekre mindég kapható, de annál gödébb Gyenes Tibi) ábrázatját is. Ma hajnalban viszont "irtó rosszul aludtam" (hogy A. László ismert slágeréből idézzek, köszönöm innen is Babos néninek, hogy bővítette tudásrepertoire-om). Felderengett ugyanis előttem a 2004-es balatonberényi matektábor. Ez volt az a rendezvény, amikor végre kiábrándultam a tábor kóklerségéből, mivel elég laikus társaság gyűlt ott össze évről évre, hogy rontsák a levegőt. Nemcsak a tudományos szint volt alacsony, hanem a szakácsnék szaktudása is. Történt ugyanis, hogy egy ízben az Oravecz Food Kft. szállította az alapanyagot, s az aznapi gyümölcslevesbe erjedt szilva került. A főzelék alkoholtartalma a fejünkbe szállt, és a repeta után, kedves Olvasók, én már se láttam, se hallottam. Máig sem tudom, hogy mi történt azon az éjszakán, de reggel kiadós fejfájással, katzenjammerrel, de ami a legmegdöbbentőbb: meztelenül ébredtem!!! Lehet, hogy mégsem montázs, és ez valóban megtörtént, csak eddig egy archívum legmélyén porosodott ez a kompromittáló felvétel?!?!

Most mitévő legyek, Olvasóim?! Hagyjam abba a blogot, engedve a zsaroló nyomásának?

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

A bejegyzés trackback címe:

https://kosbor.blog.hu/api/trackback/id/tr251554843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chevyfan 2009.11.27. 17:08:08

Szia Gyula!

A blogolást ne hagy abba, az elgépelést meg javítsd ki ("...az áruló B. Miklós...")
Remélem nem haragszol...

Fórumoló c

chevyfan 2009.11.28. 00:56:13

hagy=hagyd

látod, ennyire zavarba hozott, hogy ki kellett hogy javítsalak:-)

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.11.29. 10:00:20

@chevyfan: Kedves Kommentelő!

Köszönöm, hogy biztatsz, nagyon jól esett. Az elgépelést penniglen kijavítottam.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

Zorita 2009.12.01. 12:35:59

Drága Gyula!

Kérlek, ne hagyj fel a blogszerkesztéssel, azzal csak megadnád magad a zsarolóidnak.

Még ha a videó valós eseményeken alapul is, azt se szégyelld, néha Te is kirúghatsz a hámból.

Szívélyes üdvözlettel:
z
süti beállítások módosítása